فروش بیش از ۱۵۶ هزار نسخه کتاب در نمایشگاه تهران

سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران گفت: بیش از ۲۰۰ هزار جلد کتاب در بخش مجازی نمایشگاه عرضه و ۱۵۶۹۵۴ نسخه در قالب ۵۳۰۶۳ سفارش فروخته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی رمضانی در نشست خبری سومین روز سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران، اظهار کرد: در مورد فعالیت ناشران فرایندی پیش‌بینی شده که باید قبل از برگزاری نمایشگاه اعلام کنند.

وی با بیان اینکه مکان‌هایی برای حضور میهمانان ناشران پیش‌بینی شده است، ادامه داد: وقتی ناشری تعداد افراد زیادی را دعوت می‌کند، ستاد نمایشگاه برای ساماندهی و برنامه‌ریزی فعالیت‌های آنها وارد عمل می‌شود.

سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران تاکید کرد: این نمایشگاه بستر مناسبی برای تبادل رایت است؛ میهمانان شرکت‌کننده اعتراف کرده‌اند که نمایشگاه کتاب تهران، دومین نمایشگاه در نوع خود در جهان است.

رمضانی با اشاره به همکاری آتش‌نشانی و کارشناسان وزارت بهداشت در برگزاری نمایشگاه، عنوان کرد: دو سرای اهل قلم، سراهای علمی فرهنگی و غرفه‌های جوایز نمایشگاه نیز در صحن نمایشگاه فعال است.

وی با اشاره به استقبال شهروندان از نمایشگاه کتاب تهران، خاطرنشان کرد: بسیاری از چهره‌های ملی و حدود ۴۵ میهمان خارجی امروز از نمایشگاه بازدید کرده‌اند.

سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران با بیان اینکه روز گذشته قطار شادی در نمایشگاه به اجرای برنامه پرداخت: تعداد عناوین موجود در بخش مجازی در حال افزایش است.

رمضانی گفت: بیش از ۲۰۰ هزار جلد کتاب در بخش مجازی نمایشگاه عرضه و ۱۵۶۹۵۴ نسخه در قالب ۵۳۰۶۳ سفارش فروخته شده است.

وی تصریح کرد: مجموعاً بیش از ۱۳۷ میلیارد ریال فروش بخش مجازی بوده و ۱۳۸۱۷ سفارش وصول شده است.

کد خبر 574754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.