رونمایی از کتاب "داوت" در نمایشگاه کتاب تهران

همزمان با برپایی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کتاب «داوت» زندگینامه داستانی جانباز رمضانعلی خردمند چاپ و منتشر شد.

به گزارش ایمنا و و به نقل از ستاد خبری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، همزمان با برپایی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کتاب «داوت» زندگینامه داستانی جانباز رمضانعلی خردمند چاپ و منتشر شد.

این کتاب که به قلم زهرا سلحشور و روایت اول شخص در ۶۷۱ صفحه و به قیمت ۶۰,۰۰۰ تومان تهیه شده، کتابی سرشار از امید، الگوی واقعی آتش به اختیار و وطن پرستی به معنای واقعی است.

باید دینت را بشناسی، به وطنت با تمام وجود عشق بورزی تا بتوانی از مال و جان وکار و سلامتی و خانواده‌ات بگذری.

رمضانعلی خردمند یکی از همین ایثارگران است. تا جنگ بود، جبهه‌ها خالی از حضورش نبود. سال‌ها درگیر زخم‌های تنش شد و بی‌هیچ توقع وقتی روستای آبا واجدادی‌اش را بی حامی دید تنهایش نگذاشت. شد حامی روستا، شد داوت.

این کتاب آینه‌ای است در مقابل‌مان که بازتاب نورش، تصویر یک مجاهد واقعی را در دیدگان‌مان نمایان می‌سازد به این امید که این جنس آدم‌ها را بهتر بشناسیم و قدرشان را بدانیم.

کتاب «داوت» در طول نمایشگاه کتاب قابل خرید از غرفه حضوریانتشارات روایت فتح (شبستان اصلی، راهروی ۶، غرفه ۴) و غرفه مجازی (https://book.icfi.ir/) و بعد از نمایشگاه هم ازطریق دایرکت به revaytfathonline و فروشگاه روایت فتح قابل تهیه می‌باشد.

برشی ازمتن:

...به من برگه‌ای دادند و من برای تهیه مجوز اسلحه به سازمان‌های مختلفی، از جمله محیط زیست منطقه مراجعه کردم و دو قبضه اسلحه صرفاً برای دفاع از جان و مال‌مان در برابر اشرار منطقه تحویل گرفتم. حالا با پشتوانه داشتن سلاح با خاطری آسوده‌تر به زندگی در روستا ادامه می‌دادیم.

کد خبر 574740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.