اجرای طرح اصلاح اقتصادی امری ضروری است/همه باید از دولت حمایت کنند

امام جمعه بادرود گفت:اجرای طرح اصلاح اقتصادی از سوی دولت; امری ضروری و اجتناب ناپذیر است . همه مردم و مسوولان از دولت حمایت کنند

به گزارش خبرنگار ایمنا; حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه نماز جمعه این هفته بادرود ضمن اشاره به اجرای طرح اصلاح اقتصادی از سوی دولت; اجرای این کار را در حوزه اقتصادی امری ضروری و اجتناب ناپذیر دانست و گفت: این اقدام بزرگ دولت رئیسی را لازم و مفید می‌دانیم.

امام جمعه بادرود افزود: متأسفانه برخی با اغراض سیاسی در تلاش هستند که فضای جامعه را به سمت آشفتگی و هرج و مرج هدایت کنند. رئیس جمهور واقعاً ایثار و فداکاری کرد و این جراحی اقتصادی را در دولت سیزدهم آغاز کرد و ما مردم و مسئولین هم باید کمک کنیم.

وی تصریح کرد:. ما مدافعان حریم ولایت و امامت باید نگذاریم که عده‌ای به بهانه اجرای این طرح کالاهای اساسی مردم را گران و چند برابر بفروشند.

قاسمی به دیدار بشار اسد با رهبر انقلاب اشاره کرد و اظهار کرد: این دیدار مهرباطلی بود بر تمام شائبه‌هایی که دشمنان ما به راه انداخته بودند.

امام جمعه بادرود گفت: سفر بشار اسد به تهران و دیدار با مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در شرایطی انجام شد که شائبه‌های زیادی در مورد مسئله سوریه و نوع روابط دمشق با برخی کشورهای عربی که در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده بود خنثی نمود.

کد خبر 574730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.