مبلغ بن خرید با قیمت کتاب‌ها همخوانی ندارد / برخی کتاب‌ها دو تا سه برابر شده است

مدیر تولید محتوای انتشارات انقلاب اسلامی گفت: مبلغ این بن ثابت مانده و با قیمت کتاب‌ها همخوانی ندارد. با بن خرید کتاب شاید بتوان یک یا نهایتاً دو کتاب خریداری کرد. علاوه بر آن علاقه مندان باید ۱۵۰ هزار تومان خرید کنند تا بتوانند از هدیه ۱۵۰ هزار تومانی بن خرید استفاده کنند.

مجتبی صابری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ایرادات سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: یکی از مشکلات این دوره از نمایشگاه، زمان برگزاری این رویداد بود.

وی افزود: معمولاً با عبور از اواسط ماه، جیب مردم خالی و قدرت خرید کم می‌شود، به همین دلیل زمان برگزاری این نمایشگاه مناسب نبود و بهتر بود تا در تاریخ دیگری برگزار می‌شد.

مدیر تولید محتوای انتشارات انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: به دلیل گرانی کاغذ در دو سال اخیر، قیمت کتاب‌ها دو الی سه برابر شده که این موضوع موجب کاهش قدرت خرید مردم شده است. اما در مجموع می‌توان گفت که استقبال رو به افزایش است و میزان خریدها به مرور بیشتر می‌شود.

صابری در خصوص بن خرید کتاب گفت: مبلغ این بن ثابت مانده و با قیمت کتاب‌ها همخوانی ندارد. با بن خرید کتاب شاید بتوان یک یا نهایتاً دو کتاب خریداری کرد. علاوه بر آن علاقه مندان باید ۱۵۰ هزار تومان خرید کنند تا بتوانند از هدیه ۱۵۰ هزار تومانی بن خرید استفاده کنند.

وی افزود: این رویکرد، روش مناسبی نیست و آزادی عمل برای خریداران وجود ندارد. بهتر بود که برای خرید حضوری، امکان استفاده از بن برای مردم فراهم می‌شد تا افراد برای استفاده از بن به صورت حضوری و مجازی حق انتخاب داشته باشند. در حال حاضر استفاده از بن تنها به صورت مجازی امکانپذیر است.

کد خبر 574723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.