حریق در انبار چینی و بلور خیابان هاتف با ۳ مصدوم آتش‌نشان+جزئیات

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حریق در یک انبار چینی و بلور واقع در خیابان هاتف، کوچه میرعماد و مصدومیت سه آتش‌نشان درپی اطفای حریق این حادثه، خبر داد.

فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حادثه حریق یک انبار چینی و بلور واقع در خیابان هاتف، کوچه میرعماد ساعت ۲۰:۲۸ امشب _پنجشنبه بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه_ به سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد. این انبار چینی و بلور در مجاورت شش باب مغازه صنایع دستی و فروشگاه چینی واقع شده بود و یک قسمت آن نیز در مجاورت انبار چوب قرار داشت.

وی با بیان اینکه وسعت این انبار حدود ۷۰۰ مترمربع است، افزود: با اقدام سریع مأموران آتش‌نشانی تنها خود انبار مقداری دچار آسیب و سوختگی شد و خوشبختانه حریق به مغازه‌های مجاور سرایت نکرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این حادثه سه نفر از مأموران آتش‌نشانی دچار مصدومیت شدند که دو نفر از آنها از ناحیه دست دچار پارگی و دیگری دچار دودزدگی شدید شده بود، ادامه داد: هر سه مصدوم این حادثه تحویل عوامل اورژانس شده و به بیمارستان منتقل شدند.

اعزام ۱۷ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچ شهروندی در این حادثه دچار مصدومیت نشد، اضافه کرد: حریق در لحظات اولیه کنترل و مهار شد اما پاکسازی محل حریق به علت بررسی، رصد و خاموش کردن جعبه‌های موجود در انبار و تخلیه کامل دود از محل حادثه، مقداری زمان‌بر است.

کاوه‌آهنگران با بیان اینکه با توجه به اهمیت حریق و حراست از بازار بزرگ، ۱۷ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند، گفت: اطفائیه‌های سبک و سنگین، خودروهای فرماندهی، خودرو تخلیه دود، خودرو نوررسان، خودروهای تنفسی و موتورسیکلت‌ها از جمله موارد اعزامی به محل حادثه به شمار می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: به علت وجود احتمال توسعه حریق، رینگ دوم بازار نیز توسط مأموران آتش‌نشانی پوشش داده شده و تمهیدات لازم اندیشیده شده بود. مسئولان استانداری نیز در محل وقوع این حادثه حضور داشتند.

کد خبر 574668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.