از سنجش فرونشست با ژئوئید تا نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری اراک

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «طرحی که درختان اصفهان را به زمین زد»، «سنجش فرونشست اصفهان با ژئوئید»، «آئین‌نامه استخدامی شهرداری‌ها تعیین تکلیف شود»، «انتصاب شهرداران ۶ منطقه در تبریز رقم خورد»، «هزینه ۶۸ میلیون تومانی برای نظافت سرویس‌های بهداشتی منطقه ۲»، «برگزاری اولین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر اراک»، «خوراسگان بیش از ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است»، «۱۵۱ عنوان برنامه آموزشی برای کارکنان / مشکل مازاد بودن نیروها کاهش می‌یابد»، «تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شهرداری اصفهان»، «جشنواره تخفیف ۵۰ درصدی تله‌کابین، تله‌سی‌یژ و شهر رویاها تمدید شد» از خبرهایی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

طرحی که درختان اصفهان را به زمین زد

«طرحی که درختان اصفهان را به زمین زد» از عناوین پربازدید خبری خبرگزاری ایمنا در هفته گذشته بود.

در چند سال اخیر در حالی با جریان نگران‌کننده سقوط درختان مواجه هستیم که هر ساله حوادث جبران‌ناپذیری را برای شهروندان اصفهانی به بار آورده است، اینکه اجرای طرح «جابه‌جایی درختان» که عمری بیش از ۱۰ سال در اصفهان دارند، تا چه میزان در وقوع این حوادث نقش دارد، در قالب گزارش بررسی شد.

سنجش فرونشست اصفهان با ژئوئید

«سنجش فرونشست اصفهان با ژئوئید» نظر مخاطبان زیادی را در هفته گذشته به خود جلب کرد و جزو اخبار پربازدید خبرگزاری ایمنا قرار گرفت.

از مهم‌ترین پروژه‌های اجرا شده سازمان فاوای شهرداری اصفهان در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ می‌توان به تهیه و نصب پلاک‌های هوشمند مناطق هشت و ۱۰ اشاره کرد که این پروژه اصفهان را به عنوان اولین کلان‌شهر کشور در اجرای این نوع پلاک‌ها تبدیل کرده است.

آئین‌نامه استخدامی شهرداری‌ها تعیین تکلیف شود

«آئین‌نامه استخدامی شهرداری‌ها تعیین تکلیف شود» نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

سعید ابراهیمی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: در حوزه این معاونت دو موضوع تعیین تکلیف کریدور علم و فناوری اصفهان و آئین‌نامه استخدامی شهرداری‌ها مطالبات جدی از ریاست‌جمهوری است.

انتصاب شهرداران ۶ منطقه در تبریز رقم خورد

«انتصاب شهرداران ۶ منطقه در تبریز رقم خورد» یکی دیگر از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش بود.

شهردار تبریز طی احکامی جداگانه، شهرداران مناطق یک، دو، سه، پنج و هفت و ۱۰ تبریز را انتخاب و معرفی کرد.

هزینه ۶۸ میلیون تومانی برای نظافت سرویس‌های بهداشتی منطقه ۲

«هزینه ۶۸ میلیون تومانی برای نظافت سرویس‌های بهداشتی منطقه ۲» از دیگر عناوین پربازدید خبری خبرگزاری ایمنا در هفته گذشته بود.

محمد صیرفی‌نژاد، مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: سالانه مبلغی حدود ۶۸ میلیون تومان برای نظافت و نگهداری سرویس‌های بهداشتی این منطقه هزینه می‌شود.

برگزاری اولین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر اراک

«برگزاری اولین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر اراک» از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش رو بود.

علیرضا کریمی، شهردار اراک خبر از برگزاری اولین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر اراک داد.

خوراسگان بیش از ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است

«خوراسگان بیش از ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است» هم نظر مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

هوشنگ نظری‌پور، مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه خوراسگان بیش از ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: محله پزوه با ۸۸ شهید بیشترین تعداد شهدا را بین دیگر محله‌های منطقه به خود اختصاص داده است.

۱۵۱ عنوان برنامه آموزشی برای کارکنان / مشکل مازاد بودن نیروها کاهش می‌یابد

«۱۵۱ عنوان برنامه آموزشی برای کارکنان / مشکل مازاد بودن نیروها کاهش می‌یابد» یکی دیگر از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش بود.

سعید ابراهیمی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: ۱۵۱ عنوان برنامه آموزش مدیریتی تخصصی و توسعه فردی و عمومی برای کارکنان برگزار شده است.

تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شهرداری اصفهان

«تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شهرداری اصفهان» یکی از اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا در هفته گذشته بود.

منصور سلطانی‌زاده، مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر در دست انجام است و تاکنون پرونده ۱۴۰ ایثارگر بررسی شده است، گفت: هیچ‌کس به لحاظ شغلی در شهرداری اصفهان بلاتکلیف نیست و فرایندی در انتصابات وجود دارد که باید طی شود.

جشنواره تخفیف ۵۰ درصدی تله‌کابین، تله‌سی‌یژ و شهر رویاها تمدید شد

«جشنواره تخفیف ۵۰ درصدی تله‌کابین، تله‌سی‌یژ و شهر رویاها تمدید شد» نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

سعید ساکت، مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: با توجه به استقبال قابل توجه شهروندان و گردشگران اصفهان، جشنواره تخفیف ۵۰ درصدی تله‌کابین صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و مجموعه شهر رویاها به‌منظور بهره‌مندی کامل از این مراکز تفریحی تا روز جمعه تمدید شد.

کد خبر 574666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.