متروی اصفهان در انتظار مساعدت دولت/ شهردار شهرکرد انتخاب شد

پر بازدیدترین اخبار شوراهای اسلامی شهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "اصفهانما " هدیه اصفهان به گردشگران"، " آب مسئله مهمی برای اصفهان "، " انتخاب شهردار شهرکرد"، " جانمایی آرامستان جدید در شاندرمن"، " متروی اصفهان در انتظار مساعدت دولت"، " بافت تاریخی برند شهر اصفهان"، " لزوم آشنایی جوانان با ابعاد میراثی و گردشگری تخت فولاد"، " زاینده رود را برای خوش‌گذرانی نمی‌خواهیم"، " از ایده‌های بر زمین مانده تا تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام" و " پیشتازی اصفهان در مدیریت شهری" از عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس پارلمان شهری ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

" اصفهانما" هدیه اصفهان به گردشگران

مصطفی نباتی‌نژاد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رویداد خدمات اپلیکیشن " اصفهانما" برای گردشگران در عمل به تازگی شروع شده است و پایانی برای آن نخواهد بود و زیرساختی است که می‌تواند هدیه اصفهان به گردشگران این شهر در آینده باشد.

آب مسئله مهمی برای اصفهان است

مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آب مسئله مهمی برای اصفهان است و در کشور از اصفهان به گونه‌ای یاد می‌شود که گویا حق این شهر نیست، لازم است مسئولان این حق را پیگیری کنند.

جانمایی آرامستان جدید در شاندرمن

سیدسجاد راستکار، عضو شورای اسلامی شهر شاندرمن از جانمایی آرامستان جدید برای دفن اموات در این شهر خبر داد.

متروی اصفهان در انتظار مساعدت دولت

"متروی اصفهان در انتظار مساعدت دولت" از اخباری بود که مخاطبان زیادی را در هفته گذشته به خود جلب کرد و جزو پربازدید پارلمان شهری خبرگزاری ایمنا قرار گرفت.

امروز شهرهای بزرگ با افزایش جمعیت و حجم تردد روزانه مواجه هستند و توسعه حمل‌ونقل عمومی برای سهولت رفت و آمدهای درون‌شهری و دسترسی شهروندان به امکانات روزمره شهرها حائز اهمیت است و جدی گرفتن این مسئله راه حل منطقی برای پیشرفت شهرها است.

بافت تاریخی برند شهر اصفهان است

محمود مسگری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: شهر بزرگ اصفهان در زمینه‌های فرهنگی و بافت سکونتگاهی اشتراک‌های بسیار زیادی با یکدیگر دارد و اصفهان در حوزه برخورداری از بافت‌های تاریخی مطرح است، امیدوارم در آینده با ایجاد کارگروه‌های مشترک بین دو شهر قم و اصفهان امکان استفاده از تجربه‌های دو شهر فراهم شود.

جوانان باید با ابعاد میراثی و گردشگری تخت فولاد آشنا شوند

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و شورای اسلامی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید جوانان و نوجوانان نه صرفاً با بعد معنوی تخت فولاد، بلکه با بُعد هنری، میراثی و گردشگری آن آشنا شوند.

زاینده رود را برای خوش گذرانی نمی‌خواهیم؟

مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خیلی‌ها تصور می‌کنند ما از زاینده‌رود برای خوش‌گذرانی استفاده می‌کنیم، در حالی که زاینده‌رود یک جریان تاریخی است و اگر این رودخانه زنده نباشد، پدیده فرونشست زمین بیش از این اصفهان را گرفتار و تهدید می‌کند.

از ایده‌های بر زمین مانده تا تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام

"از ایده‌های بر زمین مانده تا تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام" از عناوین پربازدید خبری پارلمان شهری خبرگزاری ایمنا در هفته گذشته بود.

زیرساخت‌های توسعه کلان‌شهرها وابسته به توسعه فضاهای شهری، گسترش معابر شهری، توسعه حمل‌ونقل عمومی، اجرای پروژه‌های شهری، افزایش تجهیزات ایمنی و تأمین خدمات مورد نیاز شهروندان است، مدیران شهری برای فراهم کردن این امکانات در شهرها باید برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

شهردار شهرکرد انتخاب شد

محمدرضا بیاتی رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد از انتخاب شهردار شهرکرد در مرحله نخست خبر داد.

اصفهان در مدیریت شهری پیشتاز بوده است

سید وحید میرنظامی، رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: هفته فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی این شهر و استفاده از نظرات و آرای دیگر مدیران شهری سراسر کشور برای ارتقای سیستم مدیریتی این کلان‌شهر است.

کد خبر 574657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.