سردار سلامی با خانواده شهدای حرم رضوی دیدار کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده‌های شهیدان محمد اصلانی و محمدصادق دارایی، شهدای جنایت عناصر تکفیری در حرم رضوی دیدار کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی با خانواده‌های معظم شهیدان حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق دارایی و حجت الاسلام والمسلمین محمد اصلانی، شهدای جنایت عناصر تکفیری در حرم مطهر رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار سلامی در این دیدار با پاسداشت یاد، نام و مجاهدت‌های صادقانه این شهیدان گران‌قدر، شهادت آنان در ماه مبارک رمضان با زبان روزه را معنادار و بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: این دو شهید در مسیر شهادت‌های کم نظیر قرار گرفته‌اند و شما خانواده‌های گران‌قدر با اهدای این هدایای ارزشمند به اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قطعاً به خداوند نزدیک‌تر و از اجر و پاداش فراوانی نزد او بهره‌مند شده‌اید.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه که نام و یاد شهدا برای همیشه باقی خواهد ماند، افزود: بی‌شک تربیت و تولید این سرمایه‌های بزرگ در خانواده و جامعه اسلامی جای تبریک دارد. انسان‌هایی فاضل و با اخلاص که تمام زندگیشان وقف خدمت به مردم مظلوم و محروم جامعه شده بود و هیچ چیزی غیر از شهادت هم نمی‌توانست اجر و پاداش مجاهدت‌های آنان باشد.

وی خاطرنشان کرد: نحوه شهادت این دو شهید شبیه مولایشان امام حسین (ع) و فرزندان و اصحاب ایشان در اوج مظلومیت بود.

کد خبر 574560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.