مطالبات شهرداری خوانسار از رئیس‌جمهور

شهردار خوانسار گفت: تکمیل پروژه دیوار ساحلی شهر خوانسار به ۷۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و در صورت تخصیص اعتبار به اتمام می‌رسد.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به عملیات بهسازی دیوار ساحلی خوانسار به طول هفت کیلومتر، اظهار کرد: تکمیل این پروژه به علت قرار داشتن در کنار معابر عمومی و مناطق مسکونی از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: ساماندهی رودخانه‌های فصلی به منظور جلوگیری از آسیب به منازل مسکونی اطراف مسیل و کوچه سرچشمه، انجام می‌شود.

شهردار خوانسار خاطرنشان کرد: هدایت سیلاب، جلوگیری از تخریب رودخانه، پیشگیری از بروز حوادث غیرمترقبه، تخریب منازل و جاری شدن سیل و تسهیل در عبور و مرور از اهداف دیگر اجرای این پروژه است.

احمدی تاکید کرد: تکمیل پروژه دیوار ساحلی شهر خوانسار به ۷۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و در صورت تخصیص اعتبار به اتمام می‌رسد.

وی تصریح کرد: استاندار سابق اصفهان در سفر به خوانسار و بازدید از پروژه در حال اجرای کنار گذر، قول تکمیل پروژه را داد. در این سفر مقرر شد یک دستگاه بلدوزر به شهرداری خوانسار تحویل داده شود که محقق نشده است.

شهردار خوانسار گفت: تخصیص اعتبار برای اجرای پروژه دیوار ساحلی شهر و کنارگذر شهر خوانسار از مطالبات شهرداری در سفر رئیس‌جمهور به استان اصفهان است.

احمدی افزود: پروژه کنارگذر شهر خوانسار اهمیت زیادی برای شهر دارد؛ چراکه خوانسار فاقد کمربندی است و گذر خودروهای سنگین از شهر موجب بروز تصادف و وارد آمدن خسارت‌های جانی و مالی می‌شود.

کد خبر 574380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.