مقصد غیرمنتظره پوچتینو پس از ترک پاریس!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز _چهارشنبه، بیست‌ویکم اردیبهشتماه_ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* بنا به گزارش‌ها، اریک تن هاخ به تمامی عوامل منچستریونایتد دستور داده است که دو هفته زودتر از برنامه‌ریزی اولیه برای تمرینات پیش فصل در اردو حاضر شوند.

* گفته می‌شود که لیورپول بعید است که بتواند با هر سه ستاره خود، محمد صلاح، سادیو مانه و روبرتو فیرمینو برای تمدید قراردادهای جدید به توافق برسد.

مقصد غیر منتظره پوچتینو پس از ترک پاریس!

* گزارش‌ها حاکی از آن است که منچستریونایتد درحال برنامه‌ریزی برای برهم زدن نقشه چلسی برای خرید بورنو سوسا از اشتوتگارت است که با دیوید بکهام مقایسه شده است.

* شرکت الکترونیک آرتز روز سه‌شنبه اعلام کرد که پس از درخواست یک میلیارد دلار برای حقوق بازی‌های ویدئویی، رسماً به همکاری نزدیک به سه دهه خود در زمینه بازی‌های ویدئویی با فیفا پایان می‌دهد.

سان:

* منچستریونایتد تابستان امسال بازار نقل و انتقالات آزاد را بررسی خواهد کرد تا در بازسازی ترکیب تیم به اریک تن‌هاخ کمک کند، به این معنی که ستاره‌هایی مانند پائولو دیبالا در یوونتوس و عثمان دمبله در بارسلونا می‌توانند مورد هدف قرار گیرند.

* طبق گزارش‌ها، منچستریونایتد می‌تواند نوردی موکیله از لایپزیگ را برای جانشینی آرون وان بیساکا به خدمت بگیرد، باید دید سران اولترافورد پیشنهادی برای جذب این بازیکن ارائه خواهند داد یا خیر.

* طبق گزارش‌های اسپانیایی، بارسلونا به دنبال جذب سادیومانه، ستاره لیورپول است؛ زیرا مهاجم سنگالی تیم فوتبال لیورپول به حضور در لالیگا چشم دوخته است.

* آنتونیو رودیگر برای امضای قراردادی چهار ساله، با رئال مادرید به توافق رسیده است. لوس بلانکوس در بند آزادسازی او مبلغ ۳۴۰ میلیون پوند را گنجانده است.

مقصد غیر منتظره پوچتینو پس از ترک پاریس!

* تدی شرینگهام اسطوره فوتبال انگلیس و بازیکن سابق تیم فوتبال تاتنهام نگران است که آنتونیو کونته تاتنهام را در صورت شکست در دربی شمال لندن و از دست دادن لیگ قهرمانان اروپا ترک کند.

* گفته می‌شود که وینسنت کمپانی، مدافع سابق و اسطوره منچسترسیتی، نقش مهمی در کمک به باشگاه برای انتقال ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند به ارزش ۵۱ میلیون پوند داشت.

* بر اساس گزارش‌ها، اتلتیک بیلبائو ممکن است مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن را که قرار است در تابستان امسال اخراج شود، هدف قرار دهد و با وی برای حضور در ورزشگاه سن مامس به توافق برسد.

دیلی استار:

* رالف رانگنیک مربی موقت و آلمانی شیاطین سرخ، پس از ناکامی در رساندن منچستریونایتد به جمع چهار تیم برتر لیگ انگلیس و از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل بعد، پاداش یک میلیون پوندی را از دست داد.

تایمز:

* دولت به رومن آبراموویچ گفته است که بنیاد خیریه برنامه‌ریزی شده برای توزیع درآمد حاصل از فروش چلسی نمی‌تواند به نام او نام‌گذاری شود یا توسط الیگارش روسی الاصل یا هرکسی که با او مرتبط است کنترل شود.

* بروس باک یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه چلسی قرار است به عنوان بخشی از ساختار مدیریتی جدیدی که توسط کنسرسیوم به رهبری تادبوهلی پیشنهاد شده است، به عنوان رئیس در چلسی باقی بماند

فوتبال لندن:

* به نظر می‌رسد ادی نکتیا و کالوم هادسون اودوی شانس خود را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال انگلیس از دست داده‌اند؛ زیرا ظاهراً قرار است برای تیم ملی غنا به میدان بروند.

ایونینک استاندارد:

* یحیی توره پس از شروع کار در آکادمی باشگاه تاتنهام در ماه دسامبر، پیش از پایان ماه جاری، با مسئولان این باشگاه برای بحث در مورد پست مربیگری به صورت تمام وقت در این باشگاه شمال لندن، صحبت خواهد کرد.

میرر:

* آرسنال تمام تلاش خود را برای حفظ ادی نکتیا انجام می‌دهد، اما با یک نبرد بزرگ روبه‌رو می‌شود؛ زیرا شش باشگاه لیگ برتری، از جمله کریستال پالاس و وستهم، می‌خواهند او را به خدمت بگیرند.

مقصد غیر منتظره پوچتینو پس از ترک پاریس!

* "برندون مک کالوم" به عنوان یک مدعی قوی برای سرمربیگری جدید تیم کریکت انگلیس ظاهر شده است و کاپیتان سابق نیوزلند می‌تواند به موقع هدایت انگلیس را بر عهده بگیرد که در این صورت در اولین آزمون تابستان، با کشورش روبه‌رو می‌شود.

دیلی تلگراف:

* آنتونی واتسون بازیکن راگبی انگلیس فاش کرد که پس از بازگشت به آمادگی کامل، سریع‌تر از همیشه است تا خود را در رقابت برای دیدارهای انگلیس در استرالیا برای تابستان امسال قرار دهد.

* بر اساس گزارش‌های منتشر شده در مطبوعات فرانسوی، ادی جونز با ۱۴ غول برتر راسینگ ۹۲ (باشگاه راگبی اتحادیه فرانسه) مذاکراتی را برای حضور در نقش سرمربی پس از پایان قراردادش با اتحادیه فوتبال راگبی انجام داده است.

* علی‌رغم موفقیت این فرمت در رقابت‌های ۲۰۲۱-۲۰۲۲ در مرحله یک هشتم نهایی، در جام قهرمانان فصل آینده، هیچ بازی حذفی به صورت دو بازی برگزار نخواهد شد و فقط تک بازی خواهد بود.

* بازیکنان مرد ستاره تنیس جهان خواستار حذف امتیازهای رتبه بندی از ویمبلدون در تابستان امسال شده‌اند که دلیل آن تشدید اختلافات بر سر محرومیت بازیکنان روسی و بلاروسی است.

کد خبر 574313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.