شهرداری اهواز با دامداران متخلف برخورد می‌کند

معاون خدمات شهری شهردار اهواز با بیان اینکه بیشتر دامدارن قوانین را رعایت می‌کنند، گفت: با آن دسته از دامدارانی که بر خلاف قانون دام‌های خود را به سطح شهر می‌آورند، برخورد خواهد شد.

علی‌اصغر اسدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به حضور گله‌های گاومیش و سایر دام‌ها در سطح شهر اهواز، به ویژه در بستر رودخانه کارون و ساحل آن، واحد اجراییات شهرداری در حاشیه کارون مستقر شده است.

وی افزود: حضور گاومیش و سایر دام‌ها به صورت گله‌ای در سطح شهر تخلف است و واحدهای اجرایی مستقر در حاشیه کارون در صورت مشاهده با متخلفان برخورد خواهند کرد.

معاون خدمات شهری شهردار اهواز تصریح کرد: برای حفظ پاکیزگی و شأن شهر حفظ آن از نازیبایی‌ها، گاومیش‌داران متخلف شناسایی و بر اساس یک لیست به دستگاه قضائی معرفی شدند تا بر اساس قانون اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: برخی از گاومیش‌داران برای رفع نیاز دام‌های خود به آب، آنها را به بخشی از رودخانه کارون (که در حوزه شهری قرار ندارد) می‌برند، اما تعداد محدودی این کار را انجام نمی‌دهند و بر خلاف قانون گله‌های خود را به سطح شهر می‌آورند.

اسدالهی گفت: از آنجایی که قانون در برابر متخلفان سکوت نمی‌کند، اما گاهی متناسب با شرایط با آنها مسامحه می‌کند؛ گاومیش داران برای جلوگیری از اعمال قانون می‌توانند گله‌های خود را به حاشیه کارون، روبه‌روی محله گاومیش‌داران ببرند.

کد خبر 574292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.