بازنگری برنامه اصفهان ۱۴۰۵ به ذی‌نفعان سپرده شود

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برنامه اصفهان ۱۴۰۵ را در اختیار ذی نفعان قرار دهید تا در نشست های انتقادی آن را به چالش بکشند و به مطالعه انتقادی آن بپردازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز -سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه- در نخستین جلسه شورای راهبردی بازنگری برنامه اصفهان ۱۴۰۵ و تدوین چشم‌انداز ۱۴۲۰، اظهار کرد: برنامه ۱۴۰۴ و ۱۴۱۰ شاخصی ندارد، اما برای برنامه ۱۴۰۵ شاخص تعریف شده که البته سال پایه ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مسئله و مشکل ما پایش برنامه است، تصریح کرد: برای اینکه بازنگری برنامه سریع‌تر انجام شود باید شاخص‌ها را تعیین کنیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه برنامه راهبردی در سطوح مختلف باید برای تمام بخش‌های سازمان‌های شهرداری مشخص شود، ادامه داد: در واقع تمام کارکنان در سازمان‌ها باید بدانند نسبت‌شان با این برنامه چیست.

وی با اشاره به اینکه باید در ادبیات ما در کنار واژه بازنگری، عبارت تکمیل و تعمیق هم استفاده شود، خاطرنشان کرد: برنامه اصفهان ۱۴۰۵ را در اختیار ذی‌نفعان قرار دهید تا در نشست‌های انتقادی آن را به چالش بکشند و به مطالعه انتقادی آن بپردازند و حتی به بهترین انتقاد جایزه بدهید.

نباتی‌نژاد گفت: برخی از نواحی مانند ناژوان، تخت فولاد و بعضی دپارتمان‌های تخصصی محور همچون اصفهان کارت را باید مشخص کرد در کدام کمیته هستند تا برنامه راهبردی آن مشخص شود، همچنین حوزه آب از قلم نیفتد و مجموعه فرهنگ را نیز باید درگیر این بازنگری کنیم.

کد خبر 574239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.