شهردار مبارکه: تداوم جریان زاینده‌رود؛ دغدغه مردم اصفهان

شهردار مبارکه گفت: مهم‌ترین سرفصل درخواست‌های مردم استان اصفهان از رئیس‌جمهور، تداوم جریان دائمی رودخانه زاینده‌رود است.

محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به‌دلیل همجواری شهرستان مبارکه با رودخانه زاینده‌رود، یکی از مطالبات و درخواست‌های اصلی شهرداری، جاری بودن رودخانه است.

وی به نام‌گذاری سال جاری با عنوان سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی از چند سال گذشته تاکنون به صورت مکرر بر تولید داخلی تاکید دارند و این موضوع را در دستور کار قرار داده‌اند.

شهردار مبارکه خاطرنشان کرد: راه‌اندازی شهرک خیام مبارکه و کمک دولت در تأمین زیرساخت‌ها و تأسیسات این شهرک از مهم‌ترین درخواست‌های من از دولت به عنوان شهردار مبارکه است.

به گزارش ایمنا، پروژه شهرک مشاغل کارگاهی خیام در زمینی به مساحتی ۶۷۵ هزارمترمربع در حال انجام است. این شهرک شامل ۸۲۰ غرفه ازجمله صنوف صنایع فلزی، صنایع چوبی، آهن‌فروشان، مکانیسیم‌های سنگین، قراضه‌فروش‌ها و صنایع رنگ و لوازم ساختمانی می‌شود. ساخت این شهرک با هدف ساماندهی مشاغل شهری، صیانت از حقوق شهروندان، ایجاد فضای شهری آرام و ایمن و رونق اقتصادی انجام خواهد شد.

کد خبر 574168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.