تلاش شهرداری اهواز برای ارتقای خدمات در مناطق محروم

شهردار اهواز گفت: تمام تلاش خود را برای ارتقای کیفیت خدمات در ملاشیه و مناطق مشابه انجام می‌دهیم.

رضا امینی در حاشیه افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی ملاشیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: محدوده ملاشیه به جهت بعد مسافت و دور بودن از مرکز شهر، متأسفانه از نظر خدمات پسماند، نظافت و فضای سبز ضعیف است، با برنامه‌ریزی و همراهی شورای اسلامی شهر مقرر شده است با سرعت و کیفیت بیشتری برای رفع محرومیت‌ها در این منطقه و مناطق مشابه تلاش کنیم.

وی افزود: آسفالت معابر، مسائل محیط زیستی و نظافتی عمومی در رأس اقداماتی هستند که در راستای محرومیت‌زدایی ملاشیه انجام خواهند شد.

شهردار اهواز اضافه کرد: شرکت آبفا در زمینه خطوط آب و فاضلاب ملاشیه در حال فعالیت است و شهرداری نیز در حال انجام روکش آسفالت معابر است.

وی با بیان اینکه رضایت‌مندی شهروندان برای شهرداری بهترین سرمایه است، تاکید کرد: با اجرای طرح "هر هفته، یک افتتاح" و تقدیم این پروژه‌ها به مردم، امیدواریم رضایت‌مندی نسبی در آنها ایجاد شود همچنین امیدواریم در ادامه، این روند را هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی ارتقا دهیم.

امینی در خصوص نبود نردبان برای ساختمان‌های بلندمرتبه در سازمان آتش‌نشانی، گفت: وجود یک نردبان بلند برای سازمان آتش‌نشانی و شهر اهواز یک مسئله حیاتی است و منابع لازم برای خرید این نردبان تأمین شده است، اما وزارت کشور به علت تحریم‌ها هنوز موفق به وارد کردن این نردبان نشده است، لذا پیگیری‌های لازم در وزارت کشور در حال انجام است تا بتوانیم به هر نحو ممکن آن را تهیه کنیم.

کد خبر 574126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.