تساوی مقابل پرسپولیس مثل شکست بود/از هواداران پوزش می‌خواهیم!

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید؛ این تیم باید پرسپولیس را با اختلاف شکست می‌داد و نتیجه تساوی برایشان مانند شکست است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران، روز گذشته در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران در ورزشگاه فولادشهر و در حضور بیش از پنج هزار هوادار به‌مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

پس از این بازی، با «آرمان قاسمی» مدافع باتجربه تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به گفت‌وگو پرداختیم که در ادامه این مصاحبه را خواهید خواند:

شرایط ذوب‌آهن برای این بازی چگونه بود؟

از ابتدای هفته و بعد از بازی مقابل هوادار، عزم خود را جذب کرده بودیم که در بازی مقابل پرسپولیس سه‌امتیاز کامل را کسب کنیم تا بتوانیم شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم و ثابت کنیم تیمی هستیم که حرف‌هایمان را در زمین می‌زنیم.

به‌نظرتان حواشی ایجاد شده برای ذوب‌آهن در این دیدار تأثیرگذار بود؟

صحبت‌های عجیب و غیرفوتبالی را در رابطه با تبانی، مردم عادی باور می‌کنند. عملکرد ما به‌گونه‌ای بود که باید با اختلاف این بازی را می‌بردیم؛ اگر از فرصت‌ها استفاده نکنید، ضربه می‌خورید و ما از اینکه نتوانستیم سه‌امتیاز بازی را کسب کنیم، حسی برابر با شکست داریم.

کار کردن با تارتار چگونه است؟ حواشی عجیبی در رابطه با وی مطرح شده بود

«تارتار» نیاز به تعریف کسی ندارد و با نتایجی که در سال‌های گذشته گرفته، ثابت شده است. وی ارزنده و جزو مربیان کاربلد و خوب فوتبالمان از نظر فنی و پاک‌بودن است. به‌عنوان کسی که دو سه سال با مهدی تارتار کار کرده‌ام، این‌گونه درباره‌اش صحبت می‌کنم. برخی هم با زدن حرف‌های عجیب می‌خواهند جو را علیه یک‌سری از افراد متشنج کنند.

اگر قدر فرصت‌ها را می‌دانستید می‌توانستید برنده دیدار باشید؟

نشان دادیم که مستحق برد بودیم و باید با اختلاف چند گل، پرسپولیس را شکست می‌دادیم؛ اما فرصت‌سوزی کردیم تا پرسپولیس در نهایت با یک‌امتیاز اصفهان را ترک کند و به‌خاطر کسب یک‌امتیاز به آنان باید تبریک گفت.

از حضور هواداران در ورزشگاه پس از گذشت دو سال و بازی کنارشان بگویید

آمدن هواداران ذوب‌آهن به ورزشگاه، لذت‌بخش بود. هواداران رقیب هم این حس را منتقل می‌کنند؛ اما حضورِ هواداران خودمان حس خیلی خوبی داشت؛ از تک‌تک‌شان ممنونیم و بابت اینکه نتوانستیم سه‌امتیاز را به هوادارانمان هدیه دهیم؛ عذرخواهیم. امیدوارم در بازی‌های آینده تعداد هواداران بیشتر باشد و بتوانیم در کنارشان به روزهای خوب ذوب‌آهن به‌عنوان یک‌تیم پر افتخار و مدعی برگردیم.

کد خبر 574024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.