نتیجه تساوی با وجود تمامی هجمه‌ها نیز راضی‌کننده بود/در روزهای اخیر هر اتهامی زده شد

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: هجمه و اتهامات زیادی به ما و آقای تارتار زده شد، اما به‌خاطر نام بزرگ ذوب‌آهن با سربلندی از زمین بیرون آمدیم.

محمد خدابنده‌لو پس از دیدار ذوب‌آهن اصفهان مقابل پرسپولیس تهران و ثبت نتیجه تساوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در بازی شروع فوق‌العاده خوبی داشتیم، پرسپولیس را تحت‌فشار قرار دادیم و به گل هم رسیدیم، بعد از آن نیز در ضدحملات موقعیت‌های خوبی داشتیم.

وی افزود: در نیمه‌دوم طبیعتاً پرسپولیس که قهرمان پنج دوره اخیر لیگ است ما را اذیت کرد با این‌همه هجمه و حرف‌وحدیث‌ها نتیجه مساوی هم برای تیم خوب بود.

هافبک طراح و خلاق تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که بازی در حضور هواداران پس از دو سال و نیم چه حسی داشت؟ خاطرنشان کرد: از حضور هواداران ذوب‌آهن در ورزشگاه بعد از مدت طولانی خیلی خوشحال شدیم، از تک‌تک آنها تشکر می‌کنم، این باعث افتخار است که می‌توانیم کنار هواداران خود باشیم، از اول فصل و در روزهای بعد از ما حمایت کردند، امیدوارم این حمایت ادامه‌دار باشد تا ما هم بتوانیم به خواسته‌ای که کادر فنی و باشگاه از ما دارد برسیم.

وی در خصوص دلیل تعویض در نیمه‌دوم تصریح کرد: مصدومیتی نداشتم، تفکر آقای تارتار بود که تعویض انجام شود باید به نظرش احترام گذاشت و هیچ مشکل غیرفنی وجود نداشت.

خدابنده‌لو در رابطه با حواشی ایجاد شده نسبت به تارتار و بازیکنان در روزهای گذشته برای دیدار با پرسپولیس گفت: حرف‌وحدیث‌ها خیلی زیاد بود، یک هفته‌ای با برخی صحبت‌های عجیب آقای تارتار را تحت‌فشار قرار دادند، به ما نیز هر اتهاماتی زدند، اما خدا را شاکریم به‌خاطر آقای تارتار و نام بزرگ ذوب‌آهن سربلند از زمین بیرون آمدیم.

کد خبر 574023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.