۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۰
مرغ گران نمی‌شود

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغ‌داران گوشتی کشور با تاکید بر اینکه قیمت مرغ درحال‌حاضر افزایش نمی‌یابد، گفت: نان خشک در تأمین غذای مرغ نقشی ندارد؛ بنابراین افزایش قیمت آرد و نان در قیمت مرغ تأثیری ندارد.

حبیب اسدالله‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص آخرین وضعیت تأمین نهاده‌های طیور اظهار کرد: نهاده ذرت و کنجاله سویا مورد نیاز تولید کنندگان در سامانه بازارگاه عرضه شده است و افراد می‌توانند با مراجعه به این سامانه، نهاده مورد نیاز خود را خریداری کنند و تحویل بگیرند.

وی افزود: تا تاریخ چهاردهم اردیبهشت‌ماه، افرادی که برای تخلیه جوجه‌ریزی مجوز دریافت کردند، توانستند نهاده‌های مورد نیاز خود را از سامانه بازارگاه خریداری کنند.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور با اشاره به تأخیرهای جزئی در بارگیری کالاها، گفت: امید است این روند سرعت یابد.

اسدالله‌نژاد اضافه کرد: مرغ مورد نیاز کشور تأمین شده و مشکلی در تأمین و تولید گوشت مرغ وجود ندارد. قیمت مرغ نسبت به گذشته تغییری نداشته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نهاده‌ها مرتباً و بدون تغییر قیمت به مرغداران عرضه می‌شود، تاکنون مصوبه‌ای برای تغییر قیمت مرغ وجود نداشته است.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور با تاکید بر اینکه قیمت مرغ فعلاً افزایش نمی‌یابد، گفت: نان خشک در تأمین غذای مرغ نقشی ندارد بنابراین افزایش قیمت آرد و نان در قیمت مرغ تأثیری ندارد.

به گفته اسدالله‌نژاد به‌طورمیانگین قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده درب واحدهای تولیدی ۱۹ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت مرغ برای مصرف کننده ۳۱ هزار تومان است. مرغ در کل کشور با نرخ‌های مصوب عرضه شده و فروش آن بیش از این قیمت، گران‌فروشی است.

کد خبر 573928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.