برپایی میز خدمت؛ کمک به تسریع رفع مشکلات شهر

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: هدف از برپایی میز خدمت ارتباط مستقیم با شهروندان و ارتقای کیفی ارائه خدمات است و حضور مسئولان و اعضای شورای اسلامی بین شهروندان، فرصتی است که شهروندان بتوانند مطالبات خود را درخواست و برای رفع نیازهای خود از مسئولان چاره‌جویی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدتقی تذروی امروز _نوزدهم اردیبهشت‌ماه_ در حاشیه برگزاری میز خدمت در حرم شاه چراغ، اظهار کرد: هدف از برپایی میز خدمت ارتباط مستقیم با شهروندان و ارتقای کیفی ارائه خدمات است.

وی افزود: حضور مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر در بین شهروندان، فرصتی است که شهروندان بتوانند مطالبات خود را درخواست و برای رفع نیازهای خود از مسئولان چاره‌جویی کنند.

افسانه خواست‌خدایی، عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برگزاری میز خدمت فرصت خوبی برای پاسخگویی مطلوب مسئولان به درخواست‌های شهروندان است.

وی افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع و رفع سریع‌تر مشکلات مطرح شده، رسیدگی مسائل مربوط به خدمات شهری در رأس فعالیت‌های مدیران شهرداری قرار خواهد گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: در شاه چراغ حضور یافتیم تا بتوانیم پاسخگوی خواسته‌ها و مشکلات شهروندانی باشیم که شاید نتوانند در طول هفته به علت مشغله کاری یا محدودیت زمان در شورای اسلامی حضور یابند، لذا تعداد مشکلات شهروندان بررسی و پاسخ لازم به آنها داده شد.

مریم حسینی، رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه‌نشینی و رفع محرومیت مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر شیراز نیز افزود: خدمت به ارباب رجوع و حل مشکلات مردم مایه افتخار و سربلندی است و تمام تلاش این شورا بر آن است که در چهارچوب قانون به مشکلات مردم رسیدگی شود.

به گزارش ایمنا، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، با هدف ارتباط مستقیم و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان در حرم مطهر شاه چراغ حضور یافتند و از نزدیک با آنها گفت‌وگو کردند.

کد خبر 573895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.