ضرورت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در شیراز

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در شهر امری ضروری است، گفت: فرهنگسرای معلولان با هدف رفع نیازهای فرهنگی و ورزشی این قشر از جامعه تعریف شده و در حال احداث است.

علیرضا اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در شهر امری ضروری است، اظهار کرد: رویکرد کمیسیون عمران در دوره ششم توجه به تمام نیازهای عمرانی و خدماتی شهر است و در تعریف پروژه‌ها تنها به ساخت رینگ‌های ترافیکی و تقاطع بسنده نکرده و بهره‌برداری پروژه آتش‌نشانی "گویم" به عنوان تکلیف شهرداری شیراز تعریف شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۶۷ ماه از کلنگ‌زنی پروژه آتش‌نشانی "گویم" می‌گذرد، اما تنها حدود ۶۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، تصریح کرد: با توجه به موقعیت قرارگیری ایستگاه آتش‌نشانی "گویم" در محور شمال غرب و افتتاح آزادراه شیراز و اصفهان و ترافیک آن، تکمیل و افتتاح پروژه بسیار حیاتی است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی و نیازسنجی این شهر به ۳۲ ایستگاه بر اساس استاندارها انجام شده است، گفت: لازم است بدانیم تکمیل پروژه "گویم" بسیار مهم است، زیرا هرگونه وقفه در خدمات امداد و نجات را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: شهرداری شیراز مکلف به افتتاح پروژه آتش‌نشانی "گویم" در هفته دولت سال ۱۴۰۱ شده است و باید بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تمام تجهیزات این پروژه را فراهم کند تا در زمان افتتاح به صورت کامل از پروژه بهره‌برداری شود.

اسکندری با بیان اینکه تکمیل و افتتاح فرهنگسرای معلولان در صحن علنی شورای اسلامی شهر تصویب شده است، گفت: فرهنگسرای معلولان با هدف برآورده کردن نیازهای فرهنگی و ورزشی این قشر از جامعه تعریف و در حال احداث است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی سرمایه‌های شهر هستند؛ لذا شهرداری باید نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام همت ویژه‌ای داشته باشد، افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه فرهنگسرای معلولان بیش از ۵۰ درصد است که پیشنهاد کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر برای افتتاح آن در هفته دولت ۱۴۰۱ (در شهریورماه) است.

کد خبر 573885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.