پرچمداری دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم

شهردار تهران گفت: دولت سیزدهم انقلابی و مردمی و پرچمدار رفع مشکلات مردمی است و در مسیر شعارها و سیاست‌های نظام قرار گرفته است و تلاش دارد با اقدامات مناسب دشمنان نظام را مأیوس کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا زاکانی با اشاره به پرچمدار بودن دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردمی، اظهار کرد: دولت سیزدهم و شخص رئیسی پرچمدار رفع مشکلات این کشور است و جراحی بزرگی در حال شکل‌گیری است. دولت در مسیر شعارها و سیاست‌های نظام قرار گرفته و تلاش دارد با اقدامات مناسب دشمنان نظام را مأیوس کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از بدخواهان و دشمنان نظام نیز خشمگین هستند، اضافه کرد: شعارها و آرمان‌های انقلاب الگویی است که نیاز به تکثیر برای شکل‌گیری تمدن نوینی در جهان اسلام است و دولت در این مسیر مشغول خدمت است.

شهردار تهران تصریح کرد: کسانی که تلاش می‌کنند ناکارآمدی را یک امر مسجل برای راه طی شده ۴۳ ساله تا به امروز و دروغ بزرگی تحت عنوان ناکارآمدی نظام اسلامی القا کنند، درواقع به همان افرادی کمک می‌کنند که علاقه ندارند ایران و انقلاب اسلامی پابرجا بماند. اگر علاقه‌مند به ایران، اسلام و آسایش و رفاه مردم هستیم باید به تحول در کشور کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه در شرایط جراحی بزرگ اقتصادی هستیم، گفت: کاری که سالیان گذشته کسی جرئت اجرای آن را نداشت در حال انجام است و کمک به دولت، مجلس و قوه قضائیه امری قطعی است.

زاکانی خاطرنشان کرد: همه تلاش ما برای ساختن شهر پیشرفت مردم و آبادانی شهر است، ما توفیق داریم در این مسیر خدمت‌رسانی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امسال ۹۰ کلان طرح را دنبال می‌کنیم و ۴۸۵ طرح نیز در دست اقدام خواهیم داشت، گفت: گفتمان ما، گفتمان «پیشرفت» و شعار تهران در این دوره، «تلاش و سرزندگی با مدیریت مشارکتی با نخبگان و مردم» است تا بر هم انباشتگی مشکلات امروز با فکر و توان آنها برطرف شود.

وی در خصوص مشکلات و موانع تهران، گفت: در تهران هیچ بن‌بستی نداریم، هرچند مشکلاتی داریم، اما این مشکلات و موانع هیچ‌کدام راه ما را نبسته و امیدمان را قطع نکرده است.

کد خبر 573847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.