هوای اصفهان در وضعیت ناسالم ماند/۵ ایستگاه در وضعیت قرمز و نارنجی

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _دوشنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹صبح با قرارگرفتن روی شاخص۱۱۹ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _دوشنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۹ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلان‌شهر اصفهان اکنون در ایستگاه فرشادی با شاخص ۱۹۵ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

ایستگاه استانداری اصفهان با شاخص ۱۱۵، خرازی با شاخص ۱۴۲، رودکی با شاخص ۱۱۷ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۱۳۸ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلان‌شهر اصفهان در ایستگاه احمدآباد با شاخص ۸۴، باهنر با شاخص ۹۱، پروین با شاخص ۹۸ و فیض با شاخص ۸۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های انقلاب، میرزاطاهر، خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست.

در حال حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، مبارکه، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۸۷ و و مبارکه با شاخص ۶۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) و ایستگاه سجزی با شاخص ۱۶۰ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار گرفت.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 573746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.