گیشه همچنان در دست کمدی‌ها / ادامه رقابت «سگ‌بند» و «انفرادی»

گیشه سینما این روزها بیشتر از همیشه در دست ژانر کمدی است و رقابت بین دو فیلم کمدی «سگ‌بند» و «انفرادی» ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس آمار سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا) تا شنبه ۱۷ اردیبهشت‌، فیلم «سگ‌بند» به کارگرانی مهران احمدی با فروختن بیش از ۹۱۹ هزار بلیت، ۲۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم‌های اکران نوروزی؛ «سگ‌بند»، «موقعیت مهدی» و «شادروان» تا امروز به ترتیب سه فیلم پرفروش گیشه سینماها هستند، اما میزان فروش گیشه هفتگی خبر از این می‌دهد که به زودی «انفرادی» با بازی رضا عطاران با فروش بسیار خوب خود به زودی به رده دوم جدول فروش می‌رسد.

«موقعیت مهدی» هادی حجازی‌فر با ۳۵۴ هزار تماشاگر در رتبه دوم جدول فروش است و ۱۰ میلیارد و ۶۸۳ میلیون تومان فروش داشته است. «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی با حدود ۲۷۰ هزار مخاطب و پس از گذشت بیش از ۵۰ روز به فروش ۹ میلیارد تومان رسیده است.

«انفرادی» مسعود اطیابی که از هفته قبل روی پرده رفته، تاکنون ۲۷۱ هزار و ۱۱۲ نفر تماشاگر داشته و ۹ میلیارد و ۷۴۴ میلیون تومان فروخته است. «روز صفر» سعید ملکان هم با ۲۴۳ هزار و ۶۵۳ بلیت، هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

«مرد بازنده» محمدحسن مهدویان هم هنوز تعداد تماشاگرانش به ۱۶۸ هزار نفر نرسیده و فعلاً ۶ میلیارد تومان فروش داشته است.

فیلم پلامینور داریوش مهرجویی فقط حدود ۲۴ هزار تماشاگر داشته و به فروش ۸۰۰ میلیون تومانی رسیده است.

فیلم «مغز استخوان» حمیدرضا قربانی هم با بازی پری‌ناز ایزدیار، جواد عزتی و بابک حمیدیان فعلاً نزدیک به ۱۸ هزار نفر تماشاگر داشته و ۶۸۷ میلیون تومان فروخته است.

فیلم‌های کمدی بهار گیشه سینما را داغ‌تر از همیشه کرده‌اند و باید منتظر ماند تا با رسیدن به روزهای پایانی اکران انفرادی، سگ بند و شادروان شاهد جابجایی آمار و رقم‌های فروش گیشه در بهار ۱۴۰۱ باشیم.

کد خبر 573686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.