میدان‌گاه متروی صادقیه تهران احداث شد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از اتمام عملیات احداث، ساماندهی و بازپیرایی میدان‌گاه ضلع شمالی ایستگاه متروی صادقیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس شعبانی با اشاره به روند عملیات ساماندهی و بازپیرایی میدان‌گاه متروی صادقیه تهران، اظهار کرد: تلاش برای ساماندهی میدانگاه ضلع شمالی ایستگاه متروی صادقیه از اسفندماه سال ۱۳۹۹ آغاز شد، عمده اقدامات انجام شده در این پروژه شامل اجرای سنگ‌فرش میدان، سکوها و سن روباز، سیستم هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی، باغچه و فضای سبز است.

وی در مورد اهداف ساماندهی و بازپیرایی میدان‌گاه متروی صادقیه ساماندهی، افزود: هدف از ساماندهی این میدان‌گاه بهبود وضعیت تردد عابران پیاده، بهبود منظر و ارتقای کیفیت فضاهای شهری در این نقطه پر رفت و آمد از پهنه غرب پایتخت است؛ این میدان‌گاه در روزهای آینده در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تصریح کرد: میدان‌گاه متروی صادقیه با مساحت نزدیک به چهار هزار متر مربع در انتهای خیابان ولیعصر (عج) در ضلع شمال ایستگاه متروی صادقیه احداث شده است، سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، مجری این پروژه عمرانی بوده است.

کد خبر 573620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.