استفاده از پتانسیل‌های شهرداری با تشکیل قرارگاه مسکن تبریز

شهردار تبریز از ایجاد قرارگاه مسکن در راستای استفاده از پتانسیل‌های شهرداری و هم‌افزایی بخش خصوصی و نهادهای تأثیرگذار در تولید مسکن در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یعقوب هوشیار با اشاره به لزوم استفاده از همه پتانسیل‌های ساخت و ساز مسکن، اظهار کرد: موضوع ساخت و ساز یک چالش ملی و یکی از بزرگترین بخش‌های اقتصادی کشور است و بر این اساس باید از همه پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها و بسترهای آن استفاده کرد.

وی ادامه داد: در این راستا شهرداری تبریز با تمام ظرفیت‌های موجود شهری آماده است تا از پیشنهادهای انجمن انبوه سازان استان استفاده کند، البته در موضوع ساخت و ساز مسکن کیفیت و توجیه اقتصادی هم باید مد نظر قرار گیرد.

شهردار تبریز در خصوص ایجاد قرارگاه مسکن در آینده‌ای نزدیک، تصریح کرد: این قرارگاه در راستای استفاده از پتانسیل‌های شهرداری و هم‌افزایی بخش خصوصی و نهادهای تأثیرگذار در تولید مسکن از جمله انجمن انبوه سازان استان تشکیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جلسات قرارگاه مسکن به صورت مداوم و حداقل یک بار در ماه برگزار خواهد شد و با تشکیل قرارگاه در مرکز و مناطق دهگانه، نگاه ویژه‌ای روی این موضوع خواهیم داشت.

کد خبر 573569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.