از انتقال حشیش با بار گوجه فرنگی تا کشف ۱۸ تن ماکارونی احتکار شده

انتقال حشیش با بار گوجه فرنگی، سقوط مرگبار کارگر نگهبان پل معلق مشکین‌شهر، مرگ پسربچه ۱۰ ساله در استخر پرورش ماهی، زنده زنده سوختن راننده پراید در قبرستان، بازداشت زوج شیاد در داراب، کشف ۱۸ تن ماکارونی احتکار شده، تیرباران دو ماهشهری را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید:

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: در پیگیری‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد قاچاقچیان قصد دارند یک محموله موادمخدر را در پوشش بار گوجه فرنگی و پیاز به وسیله یک دستگاه خودرو تریلی از استان کرمان به مرکز کشور منتقل کنند؛ بنابراین موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران پس از هماهنگی قضائی به محورهای ورودی استان اعزام و سرانجام خودروی مذکور را با بار قانونی گوجه فرنگی و پیاز شناسایی، توقیف و به همراه راننده و سرنشین خودرو جهت بازرسی به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: طی بازرسی از خودرو تریلی، ۹۴ کیلو و ۷۵۰ گرم حشیش که به شیوه ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد. متهمان نیز در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

سقوط مرگبار کارگر نگهبان پل معلق مشکین‌شهر

روز گذشته یک کارگر نگهبان شاغل در پل معلق واقع در مجموعه نمونه گردشگری خیاو تا گردولی شهرستان مشکین‌شهر استان اردبیل بر اثر سقوط پل جان باخت. این اتفاق برای یک کارگر نگهبان به نام «عسگر حسین زاده» ۲۱ ساله رخ داده است و درحال‌حاضر مسئولان قضائی و انتظامی پیگیر علت حادثه هستند.

مرگ پسربچه ۱۰ ساله در استخر پرورش ماهی

پسربچه‌ای ۱۰ ساله هنگام شنا در یک استخر خاکی در شهرستان خنداب غرق شد و پس از انتقال به بیمارستان فوت شد. سرهنگ محمود خلجی درخصوص این حادثه، اظهار کرد: ساعت ۱۹:۱۶ پنجشنبه گذشته یک فقره مرگ مشکوک در بیمارستان مهر شهرستان خنداب به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله مأموران کلانتری پلیس این شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد پسربچه‌ای ۱۰ ساله اهل شهرستان اراک به همراه خانواده به منظور تفریح به یکی از روستاهای شهرستان خنداب مسافرت کرده بودند که در هنگام شنا در استخر خاکی در این محل غرق و پس از انتقال به بیمارستان فوت می‌شود.

زنده زنده سوختن راننده پراید در قبرستان

ساعت ۱۵:۴۱ عصر روز گذشته طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش‌سوزی خودرو پراید در قبرستان خضر، ستاد فرماندهی زنگ حریق ایستگاه شماره سه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی را به صدا در آورد و آتش‌نشانان بلافاصله به آدرس اعلام شده اعزام شدند و حریق را اطفا کردند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم آباد، در این حادثه راننده خودرو بر اثر شدت سوختگی جان خود را از دست داد و علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

بازداشت زوج شیاد در داراب

سرهنگ علیرضا نوشاد اظهار کرد: به دنبال وصول یک فقره پرونده قضائی درخصوص کلاهبرداری با شگرد دعانویسی و رمالی از طریق شبکه اجتماعی واتس‌اپ، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد فردی ناشناس طی مدت دو سال از طریق واتس‌آپ با دعانویسی، طالع‌بینی و فال‌گیری اقدام به کلاهبرداری دو میلیارد ریالی از شاکی کرده است.

فرمانده انتظامی داراب ادامه داد: با توجه به شواهد و مدارک موجود و تحقیقات تخصصی صورت گرفته در نهایت متهمان که زن و شوهر بودند در شهرستان شیراز شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی دستگیر و به پلیس فتا داراب دلالت داده شدند.

وی با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: مجرمان سایبری با سوءاستفاده از شرایط و مشکلات خانوادگی شهروندان، برای خود کسب و کار مخفی دعانویسی و رمالی راه‌اندازی کرده‌اند و از این طریق پول‌های هنگفتی به دست می‌آورند.

سرهنگ نوشاد اضافه کرد: خانواده‌ها باید در این خصوص هوشیار باشند، به‌هیچ وجه به این افراد اعتماد نکنند و در صورت مشاهده صفحاتی با مضمون رمالی و دعانویسی می‌توانند آن را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir گزارش کنند.

کشف ۱۸ تن ماکارونی احتکار شده

مرتضی بیدآبادی اظهار کرد: محموله ۱۸ تنی ماکارونی احتکار شده، در یکی از شهرک‌های صنعتی همدان نگهداری می‌شد که توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی کشف و ضبط شد.

معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت همدان افزود: این پرونده تخلف برای رسیدگی و تعیین مجازات به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است. هم‌وطنان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات این اداره، تخلفات اقتصادی را منعکس کنند تا براساس قانون، برخورد بازدارنده با متخلفان انجام شود.

تیرباران دو ماهشهری

مهدی محمدی اظهار کرد: ظهر امروز _شنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه_ فردی در شهرک طالقانی بندر ماهشهر به دلیل اختلاف‌های شخصی با اسلحه کلت کمری اقدام به تیراندازی به سوی دو نفر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر افزود: در این اقدام، یک نفر در محل به قتل رسید و یک نفر دیگر از ناحیه پا مصدوم و برای مداوا به مرکز درمانی انتقال داده شد. عامل این جنایت بلافاصله پس از ارتکاب جرم بازداشت و اسلحه کلت کمری به کار گرفته شده نیز توقیف شد.

کد خبر 573415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.