بازار رمزارزها در روند اصلاحی قوی

با وجود روند اصلاحی بازار ارز رمزها پیش بینی می‌شود روند الت کوین ها به دلیل فشار فروش زیاد ،نزولی باشد، براین اساس به سرمایه گذاران و معامله گران توصیه می شود که محافظه کار عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها نوسان‌هایی را در ساعات گذشته پشت‌سر گذاشت که خلاصه آن را در زیر می‌خوانید:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

بیت‌کوین (BTC): ۳۵ هزار و ۸۷۰ دلار

تغییرات: کاهش ۱.۵۰ درصدی

اتریوم (ETH): دو هزار و ۶۶۷ دلار

تغییرات: رشد ۲.۷۵ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۳۷۶ دلار و ۹۸ سنت

تغییرات: کاهش ۰.۵۷ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۵۹۶ دلار

تغییرات: رشد ۰.۰۵ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۷۷۴ دلار

تغییرات: کاهش ۲.۸۰ درصدی

سولانا (SOL): ۸۰ دلار و ۱ سنت

تغییرات: کاهش ۶.۶۴ درصدی

ترا (Tera): ۷۲ دلار و ۶۹ سنت

تغییرات: کاهش ۹.۵۹ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۵۵ دلار و ۹۵ سنت

تغییرات: کاهش ۴.۸۹ درصدی

دوج‌کوین(DOGE): ۰.۱۲۷ دلار

تغییرات: کاهش ۱.۱ درصدی

پولکادات (DOT): ۱۴ دلار و ۱۶ سنت

تغییرات: کاهش ۳.۰۱ درصدی

وضعیت تکنیکالی بیت کوین

حمایت: ۳۵ هزار دلار

مقاومت :۳۷، ۴۰ و ۴۵ هزار دلار

پیش بینی: بازار رمزارزها همچنان در یک روند اصلاحی قوی حضور دارد، با اینکه سطح حمایتی ۳۵ هزار دلار از دست نرفته است کماکان پیش بینی می‌شود روند آلت کوین‌ها نزولی باشد، در این روزها به دلیل فشار فروش زیاد احتمال از دست رفتن این سطح به راحتی امکان پذیر است لذا به سرمایه گذاران و معامله گران توصیه می‌شود که محافظه کار عمل کنند. (سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۱.۸۴ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۹.۶۸ درصد

دامیننس تتر: ۵.۰۵ درصد

دامیننس بی ان بی: ۳.۸۳ درصد

دامیننس یو اس دی کوین: ۲.۱۷ درصد

دامیننس کاردانو: ۱.۶۱ درصد

دامیننس سولنا: ۱.۶۰ درصد

دامیننس ریپل: ۱.۷۶ درصد

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش کل بازار رمز ارزها

یک هزار و ۶۳۱ میلیارد دلار

شاخص ترس و طمع بیت کوین

۲۳ واحد. (محدوده ترس شدید).

اخبار بازار رمزارزها

فردی آمریکایی به کلاهبرداری ۶۲ میلیون دلاری در حوزه ارزهای دیجیتال متهم شد

لوئیز کاپوچی جونیور، مدیرعامل شرکت ماینینگ کپیتال کوین (Mining Capital Coin)، توسط وزارت دادگستری آمریکا به کلاهبرداری گسترده در حوزه ارزهای دیجیتال متهم شده است. این فرد با حکم ۴۵ سال زندان مواجه شده و به گفته مقامات آمریکایی، به همراه هم‌دستانش ۶۲ میلیون دلار از افراد کلاهبرداری کرده است.

وی به سرمایه‌گذاران اطمینان داده بود که شرکتش از طریق استخراج ارزهای دیجیتال به آن‌ها سود ثابت پرداخت می‌کند.

نظرسنجی بانک تسویه حساب‌های بین‌المللی

۹۰ درصد بانک‌های مرکزی ارز دیجیتال ملی را بررسی می‌کنند بخش اقتصادی بانک تسویه حساب‌های بین الملل روز جمعه در گزارش خود عنوان کرد که ۹۰ درصد ۸۱ بانکی که از اکتبر تا دسامبر ۲۰۲۱ از آن‌های نظرسنجی شده است، به نوعی درگیر توسعه ارز دیجیتال ملی بوده‌اند. ۲۶ درصد از این بانک‌ها ارز دیجیتال ملی خود را آزمایش کرده و بیش از ۶۰ درصد آن‌ها مشغول آزمایش اثبات مفهوم مرتبط با یک ارز دیجیتال بوده‌اند.

اکوسیستم جدید ردی گیمز بازی‌ها را به فضای وب ۳ می‌برد

شرکت ارائه‌دهنده ابزار توسعه وب ۳ ردی گیمز (Ready Games)، قصد دارد اکوسیستم جدیدی را راه‌اندازی کند تا توسعه‌دهندگان بازی‌های وب ۲ بتوانند با با صرف حداقل زمان و هزینه بازی خود را به فضای وب ۳ ببرند و آن را در فروشگاه‌های سنتی اپلیکیشن عرضه کنند. این اکوسیستم از قوانین فروشگاه‌های اپلیکیشن اپل و گوگل پیروی می‌کند و توکن کاربردی آن AURA نام دارد.

معامله سهام صندوق‌های بیت کوین و اتریوم گری اسکیل در اپلیکیشن رابین هود امکان‌پذیر شد شرکت مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال گری اسکیل (Grayscale) دو محصول سرمایه‌گذاری بیت کوین و اتریوم خود را در پلتفرم معاملاتی رابین هود عرضه کرده است. از روز جمعه کاربران اپلیکیشن رابین هود می‌توانند سهام صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین گری اسکیل (GBTC) و همچنین صندوق سرمایه‌گذاری اتریوم این شرکت (ETHE) را به طور مستقیم معامله کنند.

پلتفرم معاملاتی رابین هود صندوق‌های قابل‌معامله بورسی بیت کوین و اتریوم گری اسکیل را فهرست کرد صندوق‌های قابل‌معامله بورسی بیت کوین و اتریوم شرکت گری اسکیل (GBTC و ETHE) در پلتفرم معاملاتی رابین هود فهرست شدند. بری سیلبرت، بنیان‌گذار شرکت مادر گری اسکیل (DCG) در حساب توئیتر خود این خبر را تأیید کرد. گفتنی است که صندوق بیت کوین گری اسکیل هنوز ازجمله محبوب‌ترین صندوق‌های قابل‌معامله بورسی بیت

کوین با مجموع ۲۵ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت و جذب بیش از ۱۰۰ نهاد سرمایه‌گذاری از زمان راه‌اندازی آن در سال ۲۰۱۳ است.

دولت آمریکا یک اپراتور میکسر ارزهای دیجیتال را تحریم کرد

وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که یک اپراتور میکسر ارزهای دیجیتال که توسط کره شمالی استفاده شده را تحریم کرده است. کره شمالی از این میکسر که بلندر (Blender) نام دارد، سابقاً برای جرایم سایبری استفاده کرده است.

ماه گذشته مقامات آمریکایی افشا کردند که گروه هکری لازاروس، یک گروه هکری بدنام مرتبط با آژانس اطلاعاتی کره شمالی، مسئول هک پروتکل رونین (Ronin) بازی اکسی اینفینیتی و سرقت ۶۲۰ میلیون دلار ارز دیجیتال بوده است. این هکرها از میکسر بلندر برای پولشویی مبلغ ۲۰.۵ میلیون دلار استفاده کردند.

کد خبر 573371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.