عزم مدیریت شهری گنبدکاووس در اتمام پروژه‌های شهری

رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس گفت: اعضای شورای شهر دوره ششم به اتفاق شهردار و مجموعه شهرداری با وحدت و همدلی و در حد توان و امکانات موجود، همه تلاش خود را برای داشتن شهری آباد و زیبا به‌کار بسته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام و تکمیل آنها رضایت شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی شهری را به دنبال دارد و مدیریت شهری جدید گنبد کاووس برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اقدامات لازم را انجام داده است.

پرویز ناصری اظهار کرد: اعضای شورای شهر بر اساس راهبرد تعیین شده و به منظور جلب اعتماد شهروندان، انجام پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در همه نقاط شهری را در دستور کار دارند.

وی افزود: بودجه سال جاری شهرداری گنبدکاووس پنج هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است که بیشتر آن صرف پروژه‌های عمرانی و زیرساختی و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ادوار گذشته از جمله بهسازی بوستان مشهور به داریوش، احداث بوستان بانوان و ساختمان مرکزی شهرداری و دیگر پروژه‌های عمرانی و فرهنگی شهر می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس ادامه داد: نقشه‌کشی و طراحی این سه پروژه پایان یافته است، طرح‌ها در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد و به زودی عملیات اجرایی آنها شروع می‌شود.

ناصری با اشاره به واگذاری زمین برای احداث بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی این شهر، گفت: واگذاری این زمین که حدود چهار هکتار و دو هزار میلیارد ریال ارزش دارد، از محل قدرالسهم شهرداری بابت تفکیک قطعه زمینی متعلق به بنیاد مستضعفان است که پس از انتقال سند آن به نام شهرداری، در اختیار دانشگاه علوم پزشکی گلستان قرار می‌گیرد.

وی خدمت به مردم را بالاترین ارزش در اسلام دانست و افزود: اعضای شورای شهر دوره ششم به اتفاق شهردار و مجموعه شهرداری با وحدت و همدلی و در حد توان و امکانات موجود همه تلاش خود را برای داشتن شهری آباد و زیبا به‌کار بسته‌اند.

کد خبر 573353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.