۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
تلاش برای رفع معضل ترافیک قزوین

عضو شورای شهر قزوین گفت: در محدوده شهر با وضعیت ترافیک سنگینی مواجه هستیم که با باز شدن مدارس این میزان ترافیک بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ترافیک سنگین از جمله معضلاتی است که کلانشهرها با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند و این مشکل روز به روز بیشتر می‌شود. راهکارهای زیادی در این زمینه ارائه شده که برخی راهگشا نبوده است؛ مدیریت شهری قزوین عزم خود را برای رفع این معضل رو به رشد به کار بسته و اجرای طرح‌هایی را در دستور کار دارد.

فرج الله فصیحی‌رامندی در این خصوص اظهار کرد: بر اساس طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک، احداث کمربندی و رینگ شهری از سال‌های گذشته در دستور کار شهرداری قزوین قرار گرفته است و با ساخت و تکمیل آنها بار ترافیکی شهر کاهش پیدا می‌کند.

وی افزود: در داخل محدوده شهر با ترافیک سنگینی مواجه هستیم که با باز شدن مدارس این میزان ترافیک بیشتر شده است.

عضو شورای شهر قزوین خاطرنشان کرد: امسال برنامه‌ریزی شده تا کمربندی شرق و بلوار آیت الله باریک‌بین را به یکدیگر متصل و جاده‌ای را از حرم تا حرم، از کنار مزار شهدای گمنام تا گلزار شهدای امامزاده حسین (ع) - در جنوب شهر قزوین تکمیل کنیم.

فصیحی رامندی گفت: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح ۱۲۰ میلیارد تومان برآورد شده تا هرچه سریع‌تر تکمیل و آماده بهره‌برداری شود؛ امیدواریم با افزایش قیمت‌ها مواجه نشویم و بتوانیم این کار را به اتمام برسانیم.

کد خبر 573329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.