پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن آسفالت شهر قم

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن آسفالت شهر قم با اولویت شوارع توسعه‌ای که جدول‌گذاری و زیرسازی شده و معابر مناطق کم‌برخوردار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدابوالفضل میریک امامی با اشاره پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن آسفالت شهر قم، اظهار کرد: در سال گذشته با وجود افزایش قیمت زیادی که داشتیم قیر مورد نیاز توسط شهرداری مرکز خریداری و تحویل سازمان شد و پیش‌بینی امسال ۱۵۰ هزار تن با اولویت شوارع توسعه‌ای که جدول‌گذاری و زیرسازی شده و معابر مناطق کم‌برخوردار است.

وی با بیان اینکه اعتبار بخش آسفالت سازمان ۱۱۰ میلیارد تومان برای شهر قم است، ادامه داد: داشتن معادن برای شهرداری لازم است و رویکرد استان در داشتن دو معدن حاکمیتی در شهر قم است، معدن رودخانه‌ای که مصالح زیرساختی و زیراساس شوارع را تأمین می‌کند، در سال گذشته ۲۵۰ هزار تن تولید و توزیع به سطح شوارع داشته است.

مدیرعامل سازمان توسعه‌و عمران شهرداری قم تصریح کرد: توسعه معدن رودخانه‌ای در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته کمتر است، برای امسال تولید و توزیع مصالح زیرساختی ۲۰۰ هزار تن پیش‌بینی‌شده و بر اساس دستور استاندار، درصدد راه‌اندازی معدن کوهی برای کارخانه آسفالت به‌صورت حاکمیتی هستیم که در این زمینه جلسات زیادی در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تملک معدن کوهی توسط شهرداری، برای نخستین بار صفر تا ۱۰۰ از تولید تا استخراج، حمل‌ونقل، توزیع و اجرا توسط شهرداری انجام‌شده است و شهرداری قم در این بخش به خودکفایی کامل می‌رسد.

کد خبر 573297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.