رکورد استقبال از تله‌کابین صفه در ۶ سال گذشته شکست

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: همزمان با چهار روز هفته فرهنگی اصفهان رکورد روزانه استقبال از تله‌کابین صفه اصفهان در شش سال گذشته شکسته شد.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بسته تخفیفی ابرسازه‌های تفریحی نصف‌جهان ویژه هفته فرهنگی اصفهان، اظهار کرد: شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان همزمان با هفته نکوداشت اصفهان، پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی از سیزدهم تا نوزدهم اردیبهشت ۱۴۰۱ بسته ویژه تخفیف ۵۰ درصدی استفاده از تله‌کابین صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و بسته خانواده مجموعه شهر رویاها را پیش‌بینی کرده است.

وی پیرامون آمار بازدید و استفاده از مجموعه‌های گردشگری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، ادامه داد: مطابق با سامانه تردد شمار و عملکرد وب کیوسک‌های مراکز گردشگری و ابرسازه‌های تفریحی شرکت توسعه در چهار روز هفته فرهنگی اصفهان، نزدیک به ۸۰ هزار نفر از مجموعه‌های تفریحی مجتمع گردشگری صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و شهر رویاها بازدید و استقبال کردند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به رکوردزنی تله‌کابین صفه در آمار بازدید و استقبال در چهار روز نخست این مناسبت فرهنگی، تصریح کرد: در روزهای سیزدهم تا شانزدهم اردیبهشت‌ماه نزدیک به ۱۰ هزار نفر از تله‌کابین صفه اصفهان استفاده داشتند که آمار روزانه این ایام در مقایسه با شش سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه در چهار روز هفته فرهنگی اصفهان بیش از ۵۰ هزار نفر از مجتمع گردشگری صفه اصفهان بازدید کردند، پیرامون میزان استقبال از مجموعه تفریحی تله‌سی‌یژ ناژوان، تصریح کرد: حدود ۱۰ هزار نفر از تله‌سی‌یژ ناژوان و طبیعت ریه تنفسی اصفهان در چهار روز نخست هفته فرهنگی اصفهان استفاده کردند.

ساکت با اشاره به استقبال قابل توجه مردم و گردشگران اصفهان از مجموعه تفریحی شهر رویاها، افزود: همچنین نزدیک به ۲۰ هزار نفر در چهار چهار روز هفته فرهنگی اصفهان از ظرفیت‌های تفریحی مجموعه شهر رویاها استفاده کردند.

بیش از ۸۰ درصد بلیت تله‌کابین صفه به صورت الکترونیکی به فروش رسید

وی با تأکید بر تأثیر ویژه کیوسک‌های الکترونیک فروش بلیت در ارائه خدمت‌رسانی سریع به گردشگران، گفت: بیش از ۸۰ درصد فروش بلیت تله‌کابین صفه و بیش از ۷۰ درصد فروش بلیت تله‌سی‌یژ ناژوان از طریق گیشه بلیت الکترونیکی انجام پذیرفته است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به از سرگیری حضور گردشگران خارجی به کشور و اصفهان پس از کاهش همه‌گیری بیماری کرونا، درباره حضور گردشگران کشورهای خارجی در ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان، تصریح کرد: نزدیک به ۲۰۰ نفر از مسافران ابرسازه‌های تفریحی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان و همچنین بیش از یک هزار نفر از بازدیدکنندگان این ابرسازه‌ها گردشگران خارجی بوده‌اند.

وی اظهار کرد: مردم اصفهان می‌توانند در هفته فرهنگی اصفهان تا نوزدهم اردیبهشت ۱۴۰۱، با مراجعه به تله‌کابین صفه واقع در مجتمع گردشگری صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان به عنوان ابرسازه‌های تفریحی کلان‌شهر اصفهان از تخفیف ۵۰ درصدی استفاده کنند.

ساکت پیرامون چگونگی بهره‌مندی از ظرفیت‌های تفریحی مجموعه شهر رویاها در هفته فرهنگی اصفهان، خاطرنشان کرد: همچنین شهروندان می‌توانند به منظور استفاده از ظرفیت بازی‌های شهر رویاها از تخفیف ویژه ۵۰ درصدی برای استفاده از بسته ویژه خانواده این مجموعه تفریحی گردشگری شامل تمام بازی‌های روباز، بازی‌های کودکان و سینماهای چندبعدی مجموعه، بهره‌مند شوند.

کد خبر 573268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.