۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
تجلیل مدیریت شهری سمنان از معلم‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان گفت: براساس هماهنگی‌های به عمل آمده، مدیران شهری در قالب ۲۰گروه با مراجعه حضوری به ۲۰مدرسه، از تلاش و زحمات معلمان تقدیر به عمل آوردند.

قاسم ملک‌دار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک هفته معلم اظهار کرد: دوازدهم اردیبهشت‌ماه و «روز معلم» فرصت مناسبی برای قدردانی از کسانی است که همه تلاش و فداکاری‌های خود را جهت تربیت نسل فردای جامعه، به بهترین شکل ممکن ارائه دادند. ما هرچه داریم از معلم‌های خوب زندگی‌مان داریم و باید قدردان آن‌ها باشیم.

وی افزود: براساس هماهنگی‌های به عمل آمده، مدیران شهری در قالب ۲۰ گروه و با مراجعه حضوری به ۲۰ مدرسه، از تلاش و زحمات معلمان تقدیر به عمل آوردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان، رویکرد مجموعه مدیریت شهری سمنان را فرهنگی و اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: تقدیر و تجلیل از معلمان نباید مختص به یک روز خاص باشد، بلکه همه ما در هر جایگاهی که هستیم باید همواره تجلیل از آموزگاران را مدنظر قرار دهیم.

ملک‌دار، تعامل مدیریت شهری و مدارس را ضروری خواند و تصریح کرد: توسعه فرهنگی جامعه و آموزش بر هر امری مقدم است؛ بنابراین داشتن شهری پاک و زیبا مستلزم آموزش صحیح از سنین کودکی است و این مهم، تنها با آموزش همه‌جانبه شهروندان میسر می‌شود.

وی تاکید کرد: معلمان رسالت و نقش بزرگی در آموزش شهروندان دارند و شهرداری نیز در این مسیر، یاری‌رسان خواهد بود.

کد خبر 573260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.