کارگران منطقه ۲ شهرداری اصفهان تجلیل شدند

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، مدیریت منطقه دو شهرداری اصفهان از ۱۵ کارگر منتخب این مجموعه تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد با اشاره به اینکه سنگینی وظایف و مسئولیت‌های مدیریت شهری بر دوش کارگران شهرداری است، اظهار کرد: در سایه کارگران زحمتکش شهرداری است که عمران، آبادانی، تمیزی و پاکیزگی مهمان شهر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال روز جهانی"کار و کارگر" با ماه مبارک رمضان تقارن پیدا کرد، افزود: ما تقدیر از کارگران شهرداری را به بعد از عید موکول کردیم، زیرا این خادمان شهر وظیفه سنگینی بر عهده دارند و نظافت، حمل زباله، آبیاری، نگهداری فضای سبز، سرویس بهداشتی، نت و نگهداری بر عده آنان است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: اصل موضوع این است که این کارگران خدوم در جبهه اول خدمت گذاری به مردم هستند و در همه فصول سال و مقاطع زمانی مختلف خدمات شهری را ۲۴ ساعته انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: برخی پاکبانان در طول ایام سال که شهروندان استراحت می‌کنند؛ صبح زود آبیاری، تمیزکاری و خدمات شهری را انجام می‌دهند.

صیرفی نژاد با اشاره به از دست دادن دو پاکبان شهرداری اصفهان در هنگام کار گفت: زحمات کارگران خدمات شهری در توان جبران ما نیست اما شرکت‌ها نیز توان محدودی دارند و سعی می‌کنند در حد بضاعت به کارگران خود رسیدگی کنند.

وی به وضعیت معیشت خانوارها و اقتصاد نامناسب اشاره کرد و افزود: معتقدیم برکت کار صادقانه به زندگی باز می‌گردد و چه بسا ممکن است برخی با عدد کمتر زندگی توأم با آرامش و انتفاع بیشتری داشته باشند.

صیرفی‌نژاد ضمن قدردانی از مسئول واحد خدمات شهری و فضای سبز شهرداری از حدود ۳۰۰ نفر کارگران خدوم و زحمت کش مشغول در شهرداری تشکر و به نمایندگی از بقیه از ۱۵ کارگر برتر شهرداری تجلیل به عمل آورد.

کد خبر 573009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.