کنگره بین‌المللی اشتغال و تولید در آیینه قرآن‌وعترت

کنگره بین‌المللی «اقتصاد، اشتغال و تولید در آیینه قرآن و عترت» روز چهارشنبه با قرائت پیام آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی آغاز به‌کار کرده است.

به گزارش ایمنا، کنگره بین‌المللی «اقتصاد، اشتغال و تولید در آئینه قرآن و عترت» به مدت دو روز و با حضور معاون وزیر اقتصاد و دارایی به همراه سایر میهمانان داخلی و بین‌المللی به میزبانی دانشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه امام رضا (ع) در آئین افتتاحیه این کنگره گفت: کنگره اقتصاد، اشتغال و تولید در آئینه قرآن و عترت در با هدف لبیک علمی و عملی به دغدغه‌ها و استراتژی‌های مقام معظم رهبری برپا شده است.

مرتضی رجوعی افزود: دانشگاه امام رضا (ع) مطابق با رسالت و رویکردهای علمی خود مبتنی بر اولویت ترویج و تبیین معارف‌الهی و تعالیم ناب محمدی و تأکیدات مقام معظم رهبری درباره ضرورت ترویج بدیع علوم و معارف اهل بیت (ع) در مسیر نقش‌آفرینی مجموعه‌های علمی در حل عالمانه مسائل اصلی جامعه، اقدام به طراحی «دبیرخانه بین‌المللی امام رضا (ع) و علوم روز» با مشارکت نخبگان و پژوهشگران حوزوی دانشگاهی کرده است.

وی تصریح کرد: آئین اختتامیه کنگره بین‌المللی «اقتصاد، اشتغال و تولید در آئینه قرآن و عترت (ع)» پنجشنبه پانزدهم اردیبهشت با تقدیر از برترین‌های علمی، رونمایی از آثار تولید شده و همچنین رونمایی از پوستر کنگره بین‌المللی سال ۱۴۰۱ با موضوع «چشم‌انداز تمدن نوین اسلامی دانش بنیان» برگزار می‌شود.

کد خبر 572996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.