تقدیر امیرسیاری از ظرفیت‌های تفریحی ارزشمند شهر اصفهان

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ظرفیت‌های تفریحی ارزشمندی در شهر اصفهان برای مردم فراهم شده، گفت: بدون شک، امنیت کشور نتیجه و ثمره اتحاد و انسجام بوده و یکی از بهترین مؤلفه‌های بهتر بودن، امنیت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» در بازدید از ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری مجتمع گردشگری صفه، تله‌کابین و تله‌سی‌یژ ناژوان با اشاره به سفر خود به اصفهان، اظهار کرد: مردم اصفهان در دوران دفاع مقدس، توانمندی‌ها و علاقه‌مندی خود را به دین اسلام، انقلاب اسلامی ایران و وطن خود به اثبات رسانده‌اند. خوشحالم که بازدید کوتاهی از یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان اصفهان، نیروی زمینی و هوانیروز نیروی هوایی داشته باشیم و توفیق پیدا کردیم که نماز عید سعید فطر را نیز در جمع هم‌رزمان خود در این منطقه به جا آوریم.

وی ادامه داد: مجموعه‌های گردشگری صفه، تله‌کابین صفه و تله سی‌یژ، دارای فضایی بسیار خوب و دلنشین هستند. به خاطر دارم سال‌ها پیش که به مجموعه کوه صفه آمده بودم، بسیاری از این امکانات و آبادانی‌ها نبود و خوشحالم که امروز این مجموعه‌ها فعال شده و در اختیار مردم قرار داده شده است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: به دلیل تعطیلات از زمان استفاده کردیم و مناطق گردشگری اصفهان را مورد توجه قرار دادیم؛ در مجموعه‌های گردشگری اصفهان، تلاش بسیاری صورت گرفته و ظرفیت‌های گردشگری در شأن مردم اصفهان است. این موضوع نشان می‌دهد که پرسنل این شرکت، عاشقانه و با ایثارگری، کار کردند و فضای سبز زیبا و تله‌کابین زیبا و اسباب سرگرمی و تفریح مردم را فراهم کرده‌اند.

وی افزود: از زحمات تمام افراد به ویژه دست‌اندرکاران این امکانات خوب تفریحی برای مردم و گردشگران خوب اصفهان، تشکر می‌کنیم.
امیر سیاری تصریح کرد: افزود: فراهم‌سازی مجموعه‌های تفریحی و فضای سبز مناسب در کوه صفه، حاصل تلاش‌ها و زحمات فراوان است. همچنین امکانات تفریحی و گردشگری که امروز شاهد آن هستیم بسیار چشمگیر و زیبا است که مردم به خوبی از آن بهره‌مند می‌شوند.

اصفهان در جهان شهری نام‌آشناست

وی با بیان آنکه اصفهان در دنیا شهری نام‌آشنا است، تاکید کرد: به موجب همین ویژگی هر گردشگری که به این شهر گام می‌نهد، انتظار دارد تا از امکانات تفریحی مناسب و سالم استفاده کند. خوشحالم که در سفرمان به اصفهان شاهد امکانات خوبی در بخش‌های مختلف این شهر همچون تله‌کابین صفه، مجتمع گردشگری صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان، باغ‌پرندگان و سایر اماکن تفریحی بودیم که تمامی این موارد نشان از تمهیدات اندیشیده شده مناسب برای میزبانی از گردشگران دارد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: مردم می‌توانند با حضور خود از این فضاها استفاده برده و قدردان تلاش افرادی که در این مسیر بی‌وقفه فعالیت کردند، باشند.
بدون شک همه «با هم بهتریم»

وی با اشاره به شعار شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی تحت عنوان «باهم بهتریم»، خاطرنشان کرد: به طور قطع همه با هم بهتریم. ما همیشه با هم بهتریم؛ چراکه اگر همدل، هماهنگ و دارای وحدت و انسجام باشیم علاوه بر آنکه بهتر هستیم، از دیدگاه نظامی نیز در برابر هر دشمنی مقاوم خواهیم بود.

امنیت کشور ایران نتیجه و ثمره اتحاد و انسجام است

امیر سیاری با بیان آنکه دشمن همیشه در بین ما به دنبال ایجاد تفرقه است، تصریح کرد: ما باید ضمن داشتن هشیاری نسبت به این موضوع، مراقب باشیم که این تلاش آن‌ها ناموفق بماند. باهم بودن قطعاً بهتر بودن و امنیت را با خود به همراه خواهد داشت. یکی از بهترین مؤلفه‌های بهتر بودن، امنیت است؛ چراکه امنیت نتیجه و ثمره باهم بودن، اتحاد و انسجام است.

وی تصریح کرد: به تمام هم‌وطنانم توصیه می‌کنم که باهم بودن و از یکدیگر حمایت کردن را هیچگاه فراموش نکنند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضورش در شهر اصفهان و استفاده از امکانات تفریحی این شهر در بین مردم بدون تشریفات خاص سفر و حضور در صف‌های طولانی ورود به مجموعه‌ها در کنار مردم گفت: در سفرمان به اصفهان در برخی بخش‌ها دوستان به واسطه لطفشان هماهنگ کرده بودند که خارج از صف و نوبت از بعضی ظرفیت‌های اصفهان بهره‌مند شویم که ما به دلیل جایگاه ویژه مردم خارج از نوبت از این ظرفیت‌ها استفاده نکردیم.

وی خاطرنشان کرد: همیشه علاقه‌مند بوده‌ام که در سفرها در کنار مردم باشم؛ چراکه در بین مردم بودن خود لذتی جداگانه و ویژه دارد و مردم نیز به کسی که قواعد را رعایت می‌کند احترام می‌گذارند. بهترین تفریح ما با مردم بودن و با آن‌ها رفت و آمد کردن است.

کد خبر 572970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.