ترین‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر از نگاه ایمنا+فیلم

در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، بهترین‌های هفته بین چند تیم تقسیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، پرسپولیس موفق شد از بازی سخت استقلال در نقش‌جهان و توقف این تیم مقابل سپاهان نهایت استفاده را ببرد و فاصله شش امتیازی را به چهار امتیاز کاهش دهد. در سوی دیگر سپاهان نیز با توقف خانگی نتوانست فاصله خود را حداقل با تیم دوم جدول یعنی پرسپولیس حفظ کند و در حالی در رده سوم جا خوش کرده است که با تیم بالا و پایین خود، هفت امتیاز فاصله دارد. در انتهای جدول نیز از بین چهار تیم در خطر سقوط، تنها فجرسپاسی مقابل حریف خود شکست خورد تا سه تیم دیگر با تساوی وضعیت بهتری نسبت به تیم شیرازی رقم زده باشند.

نتایج هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است

مس رفسنجان ۲- فجرسپاسی یک

نفت مسجد سلیمان یک- تراکتور یک

شهرخودرو یک- صنعت نفت آبادان یک

سپاهان یک- استقلال یک

هوادار یک- ذوب آهن صفر

آلومینیوم صفر- نساجی صفر

فولاد یک- گل گهر یک

پرسپولیس ۲- پیکان صفر

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال از نگاه ایمنا:

بازی هفته: سپاهان یک-استقلال یک

حساس‌ترین دیدار هفته، بهترین بازی هفته هم از آب در آمد. هرچند این بازی به نسبت تعداد موقعیت‌هایش گل نداشت اما نسبت به سایر دیدارهای لیگ جذاب‌تر دنبال شد و اگر بخت با هریک از دو تیم همراه می‌بود، حتی برنده هم داشت.

تیم هفته: پرسپولیس

پرسپولیس از هفته‌ای که باید از توقف استقلال بهره می‌برد نهایت استفاده را برد و با پیروزی مهم مقابل پیکان، اختلافش را با صدر جدول به چهار امتیاز کاهش داد. برد پرسپولیس در شرایطی به دست آمد که این تیم از اواسط نیمه اول ۱۰ نفره شد و حتی با وجود این موضوع، باز هم در نیمه دوم گلزنی کرد تا با یک یار کمتر به تعقیب و گریز در صدر جدول ادامه دهد.

سرمربی هفته: یحیی گل‌محمدی (پرسپولیس)

سرمربی پرسپولیس که به دلیل رفتار غیرحرفه‌ای فعلاً از نشستن روی نیمکت تیمش محروم است، از روی سکوها تیمش را برای کسب پیروزی هدایت کرد و به آنچه می‌خواست هم رسید. تیم یحیی گل‌محمدی با وجود اینکه از اواسط نیمه نخست یک یار کمتر داشت اما بهترین پیروزی هفته را به دست آورد.

دروازه‌بان هفته: علیرضا حقیقی (نساجی)

علیرضا حقیقی، دروازه‌بان نساجی در دیدار مقابل آلومینیوم عملکرد خوبی داشت و در روزی که دروازه‌اش را بسته نگه داشت، با سه مهار و ۵ بار بازیابی توپ بهترین بازیکن زمین لقب گرفت.

مدافع هفته: محمد دانشگر (استقلال)

مدافع استقلال که در بازی با سپاهان خیلی زود دروازه میزبان را باز کرد، روز خوبی را در نقش جهان پشت سر گذاشت. او مقابل سپاهان، هشت نبرد موفق، یک پاس کلیدی و دو بار قطع پاس ثبت کرد تا بهترین بازیکن زمین شود. در این هفته علیرضا آرتا، مدافع گل‌گهر هم دیگر مدافع برتر بود.

هافبک هفته: آیاندا پاتوسی (فولاد)

هافبک فولاد پس از درخشش در رقابت‌های آسیایی، در بازگشت به بازی‌های لیگ هم خوش درخشید و اگر بدشانس نبود، گلی که به این هفته به گل‌گهر به ثمر رساند سه امتیازی می‌شد. با این حال او در روزی که علاوه بر گل، یک پاس کلیدی و دو بازیابی توپ ثبت کرد و دقت پاس ۸۶ درصدی داشت بهترین بازیکن زمین و البته با اختلافی کم بهترین هافبک هفته بود.

مهاجم هفته: گادوین منشأ (مس رفسنجان)

بهترین بازیکن هفته کسی نیست جز آقای گل فعلی لیگ. گادوین منشأ در دیداری که تیمش مقابل فجرسپاسی در خانه عقب افتاده بود موفق شد ابتدا پاس گل تساوی را بدهد و سپس گلی بسیار زیبا به ثمر برساند تا تیمش هر سه امتیاز بازی را کسب کند. منشأ علاوه بر این سه شوت درچارچوب و سه پاس کلیدی هم داشت.

گل هفته: گادوین منشأ (مس رفسنجان)

گل دوم مس رفسنجان به فجرسپاسی که روی شوت پای چپ زیبا و از راه دور گادوین منشأ به ثمر رسید بهترین گل هفته بیست و پنجم لیگ برتر بود. در ادامه این گل را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 572963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.