هوای ناسالم اصفهان با ۷ ایستگاه خاموش/همه ایستگاه‌ها در وضعیت قرمز و نارنجی

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _پنجشنبه پانزدهم اردیبهشت‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹صبح با قرارگرفتن روی شاخص۱۲۱ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _پنجشنبه پانزدهم اردیبهشت‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۲۱ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلان‌شهر اصفهان اکنون در ایستگاه خرازی با شاخص ۱۵۲ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

ایستگاه انقلاب با شاخص ۱۴۳، پروین با شاخص ۱۲۶، جی با شاخص ۱۳۲، رهنان با شاخص ۱۰۲، فرشادی با شاخص ۱۱۶، فیض با شاخص ۱۰۹، کاوه با شاخص ۱۰۵ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۱۳۲ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شد.

همچنین ایستگاه احمدآباد با شاخص ۹۶ در وضعیت هوای سالم (زرد) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های استانداری اصفهان، باهنر، رودکی، میرزاطاهر، خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست.

در حال حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، مبارکه، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۱۲ و سجزی با شاخص ۱۳۷ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) و مبارکه با شاخص ۹۱ در وضعیت هوای سالم (زرد) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 572882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.