فعالیت کمپ‌های اسکان مسافران در ۳شیفت‌کاری

شهردار کاشان گفت: با توجه به حجم ورود مسافر به شهرستان کاشان، کمپ‌های اسکان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در اسرع وقت، توسط نیروهای پرتلاش شهرداری آماده شد و تا پایان تعطیلات پذیرای مسافران به صورت شبانه‌روزی و در سه شیفت‌کاری است.

حسن بخشنده‌امنیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فعالیت تمام مراکز سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی در ایام تعطیلات، اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات عید سعید فطر تاکنون، تمام مراکز و بازارهای میوه و تره‌بار این سازمان جهت خدمات‌رسانی به مسافران و شهروندان فعال هستند.

وی افزود: میدان میوه‌وتره‌بار و بازار مهستان در راستای تأمین مایحتاج عمومی شهروندان با نظارت و حضور عوامل سازمان ساماندهی و مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی از ابتدای تعطیلات فعال هستند و تا پایان تعطیلات به خدمات‌رسانی ادامه می‌دهند.

شهردار کاشان تصریح کرد: شهرداری علاوه بر خدمت‌رسانی به انبوه گردشگران وارد شده به کاشان، نسبت به ارائه خدمات خود در سایر حوزه‌ها به ویژه تأمین مایحتاج عمومی شهروندان اقدام کرده است.

بخشنده‌امنیه، به مهیاسازی محل کمپ اسکان شهروند در کنار مجموعه شهربانو و فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی برای میزبانی از گردشگران اشاره کرد و گفت: با توجه به حجم ورود مسافر به شهرستان کاشان، کمپ‌های اسکان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در اسرع وقت توسط نیروهای پرتلاش شهرداری آماده شد و تا پایان تعطیلات پذیرای مسافران به صورت شبانه‌روزی و در سه شیفت کاری است.

کد خبر 572875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.