مدیریت شهری اصفهان در هفته‌ای که گذشت

مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته را در بسته خبری ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «سقوط درختان و بیمه حوادث شهروندی»، «تحویل ۱۷۳ اتوبوس جدید»، «اجرای کارگاه نقاشی حرفه‌ای همزمان با هفته فرهنگی اصفهان در ناژوان»، «پیشرفت ۷۱ درصدی پارکینگ زیر سطحی توحید»، «توسعه پایدار در حوزه ساختمان به معنای لوکس‌سازی نیست»، «سم‌پاشی فضای سبز اصفهان با استفاده از سموم گیاهی»، «برپایی بازار صنایع دستی اصفهان در بازارهای روز کوثر»، «مهم‌ترین راهکارهای بهبود حمل‌ونقل شهری اصفهان تا مهرماه»، «برگزاری رویداد هفته فرهنگی اصفهان از ۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت»، «تصویب طرح تحقیق و تفحص از مجموعه شهید کشوری و چشمه توتی»، «اصفهان نگینی بر انگشتر گردشگری ایران»، «استقبال چشمگیر از هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت»، «تشکیل دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود»، «توجه به قانون شفافیت در انتصابات مدیران شهری»، «اجرایی شدن پروژه بهشت‌آباد و ارائه مطالب و موضوعات ناب قرآنی با استفاده از روش‌های نوین و هنرمندانه» از مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته بودند که گزیده‌ای از آن را در این بسته خبری ایمنا می‌خوانید.

سقوط درختان بیمه حوادث شهروندی دارد

رامین میرعسگری رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه بیمه حوادث شهروندی چند سالی است که با انعقاد قرارداد با شرکت‌های بیمه معتبر اجرا می‌شود، گفت: از جمله مسئولیت‌های این بیمه می‌توان به حوادث طوفان و سقوط درخت روی شهروندان یا خودروی آن‌ها اشاره کرد.

منتظر تحویل ۱۷۳ اتوبوس جدیدی هستیم

محسن رنجبر معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با بیان اینکه در اواخر سال گذشته هزینه لازم برای خرید حدود ۱۷۳ دستگاه اتوبوس به حساب وزارت کشور واریز شد، گفت: براساس اولویت‌بندی این وزارتخانه، منتظر هستیم تا اتوبوس‌ها تحویل شهرداری شود.

اجرای کارگاه نقاشی حرفه‌ای، همزمان با هفته فرهنگی اصفهان در ناژوان

مهدی قائلی مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: کارگاه نقاشی حرفه‌ای، به‌منظور تجلیل از مقام شامخ علامه «محمدباقر الفت‌اصفهانی» در ناژوان اجرا می‌شود.

پیشرفت ۷۱ درصدی پارکینگ زیر سطحی توحید

مجید طرفه‌تابان، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه احداث پارکینگ زیرسطحی توحید، تاکنون ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: حلقه حفاظتی کیلومتر ۲.۵ تا چهارم نیز به شرط آزادسازی به‌موقع در نیمه اول سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری می‌رسد.

توسعه پایدار در حوزه ساختمان به معنای لوکس سازی نیست

مرتضی نصوحی مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه توسعه پایدار در حوزه ساختمان به‌معنای لوکس‌سازی نیست، گفت: درحال‌حاضر افرادی از اقشار مختلف در حوزه ساخت‌وساز ورود پیدا کرده‌اند که نسبت به مسائل شهر یا مسائل هویتی شهر دغدغه‌مند نیستند.

سم‌پاشی فضای سبز اصفهان با استفاده از سموم گیاهی

مجید عرفان‌منش، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای‌سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه سمومی که برای سم‌پاشی سطح شهر استفاده می‌شود از نوع سم‌های گیاهی است و به تأیید مراکز تحقیقاتی و وزارت جهاد کشاورزی رسیده است، گفت: بسته بودن پنجره منازل در مسیرهای سم‌پاشی برای جلوگیری از مسمومیت کافی است.

برپایی بازار صنایع دستی اصفهان در بازارهای روز کوثر

امیرحسین ماه‌آورپور، مدیرعامل سازمان میادین میوه‌وتره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: در هفته فرهنگی اصفهان، طرحی با عنوان «طاقچه بازارهای روز کوثر» با هدف عرضه صنایع‌دستی و حمایت از این آثار هنری در بازارهای روز کوثر برگزار می‌شود.

مهم‌ترین راهکارهای بهبود حمل‌ونقل شهری اصفهان تا مهرماه

حسین حق‌شناس، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان، ازجمله مهم‌ترین راهکارهای بهبود حمل‌ونقل تا مهرماه و بازگشایی مجدد مدارس و دانشگاه‌ها می‌توان به افزایش ناوگان اتوبوسرانی، افزایش چهار رام قطار به خط یک مترو و کاهش سرفاصله زمانی مترو و سرویس اشتراکی مدارس اشاره کرد.

برگزاری رویداد هفته فرهنگی اصفهان از ۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به همزمانی هفته اصفهان با لیالی قدر، برگزاری رویدادهای این هفته از سیزدهم تا نوزدهم اردیبهشت برگزار می‌شود.

تصویب طرح تحقیق و تفحص از مجموعه شهید کشوری و چشمه توتی

ابوالفضل قربانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان طرح تحقیق و تفحص از مجموعه کشوری و چشمه توتی با اکثریت آرا به تصویب رسید.

اصفهان نگینی بر انگشتر گردشگری ایران

گردشگری اصفهان طی دو سال گذشته و در دوران شیوع کرونا، دچار رکود شده بود. امسال با برنامه‌ریزی و تقویت زمینه‌های لازم برای گردشگران، در نوروز شاهد موج عظیمی از مسافران در اصفهان -که نگینی بر انگشتر گردشگری کشور است- بودیم؛ اما همچنان نیاز است زیرساخت‌های لازم تقویت شود که این موضوع را محمدرضا فلاح، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا تشریح کرد.

استقبال چشم‌گیر از هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت

فرزانه کلاهدوزان، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه این نمایشگاه پس از سه سال وقفه برگزار می‌شود، گفت: استقبال خوبی از بازدیدکنندگان را در هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت شاهدیم و امیدواریم تداوم داشته باشد.

توجه به قانون شفافیت در انتصابات مدیران شهری

احمد شریعتی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به تصویب قانون شفافیت، در انتصابات و تعیین مدیران، این قانون باید مورد توجه قرار گیرد تا دچار تناقض‌گویی در این زمینه نشویم.

پروژه بهشت آباد اجرایی شود

عباس‌حاج‌رسولی‌ها، رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قرار بود تونل بهشت‌آباد ۲۰ سال پیش آماده شود، اما این موضوع رخ نداد؛ از رئیس‌جمهور می‌خواهیم در سفر به اصفهان دستور اجرایی شدن تونل بهشت آباد را ارائه دهد.

تشکیل دبیرخانه فرهنگی زاینده رود

علی صالحی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هفته فرهنگی اصفهان بهانه‌ای است تا آغاز به کار دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود را رقم بزنیم.

ارائه مطالب و موضوعات ناب قرآنی با استفاده از روش‌های نوین و هنرمندانه

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری و اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان بر ضرورت انتشار مطالب ناب قرآنی با روش‌های نوین مجازی و حضوری تاکید کرد.

کد خبر 572795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.