۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
نصب ۳۰سطل زباله در منطقه۳ بندرعباس

سرپرست شهرداری منطقه۳ بندرعباس از جانمایی و نصب ۳۰عدد سطل زباله فلزی و مکانیکی در سطح این منطقه خبر داد.

عباس بهمن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با هدف ارتقای سطح بهداشت، پیشگیری از شیوع انواع بیماری‌ها و جلوگیری از رهاسازی زباله در محدوده منطقه سه و اماکن عمومی تعداد ۳۰ عدد سطل زباله فلزی مکانیزه توسط شهرداری منطقه سه خریداری و در معابر اصلی و محلات سطح شهر جانمایی و نصب شد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف ذاتی شهرداری‌ها، جمع‌آوری زباله از معابر سطح شهر است و در این زمینه با هدف ارتقای بهداشت عمومی و جلوگیری از پخش زباله در سطح شهر اهتمام ویژه‌ای وجود دارد تا در تمام نقاط شهر سطل‌های مکانیزه زباله مستقر شود، افزود: در حال حاضر ۳۰ عدد سطل‌های زباله مکانیزه خریداری و به چرخه جمع‌آوری زباله‌های شهری افزوده شده است و طبق جانمایی‌های صورت گرفته، قرار است که این سطل‌ها در معابر اصلی و فرعی و معابر پرتردد شهر استقرار یابد.

سرپرست شهرداری منطقه سه بندرعباس با بیان اینکه هزینه خرید سطل‌های مکانیزه بسیار زیاد است، ادامه داد: بازسازی سطل‌های مستهلک نیز با توجه به قیمت بالای سطل‌های زباله در دستور کار شهرداری بندرعباس قرار دارد.

وی تاکید کرد: شهروندان باید زباله‌های خود را شبانه و ساعت ۲۱ در داخل مخازن زباله بریزند تا ضمن جمع‌آوری به موقع، از انتشار بوی بد، شیوع انواع بیماری و باکتری‌ها و ایجاد چهره نازیبا در سطح شهر جلوگیری شود.

بهمن‌زاده، نقش شهروندان را در زیبایی و پاکیزگی شهر بسیار پررنگ و مؤثر دانست و خواستار مشارکت و همراهی بیش از پیش شهروندان در رعایت پاکیزگی و در حفظ و نگهداری اموال عمومی شد.

کد خبر 572709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.