ضرورت خدمت صادقانه به شهروندان/وضعیت  درآمد شهرداری کرمان نامطلوب است

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: کرمان از نظر درآمدی وضعیت مطلوبی ندارد. شهرداری‌ها با درآمدی که از عوارض و سایر منابع درآمدی کسب می‌کنند، اداره می‌شوند؛ بنابراین برای خدمت‌گزاری بهتر باید درآمد شهرداری افزایش یابد که نیاز به مشارکت شهروندان و کاهش هزینه‌ها دارد.

علیرضا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای انتخاب شهردار ملاک‌هایی را در نظر گرفتیم و اعتراف می‌کنیم که کمبودها و نقصان‌هایی وجود دارد؛ اما برای بهترشدن شرایط، کوتاهی نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: از مردم تقاضا می‌کنم همان‌طورکه اول انقلاب، تمام افراد برای سازندگی کشور تلاش کردند، اکنون نیز با خدمت‌گزاران خود در شورای اسلامی شهر که با شما هم جهت هستند و خدمت‌گزار تمام شهروندان کرمان هستند، همراه باشند و آن‌ها را یاری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان تصریح کرد: کرمان از نظر درآمدی وضعیت مطلوبی ندارد؛ شهرداری‌ها با درآمدی که از عوارض و سایر منابع درآمدی کسب می‌کنند، اداره می‌شوند؛ بنابراین برای خدمت‌گزاری بهتر باید درآمد شهرداری افزایش یابد که نیاز به مشارکت شهروندان و کاهش هزینه‌ها دارد.

وی تاکید کرد: مسئول یعنی کسی که مورد سوال واقع می‌شود و باید در مقابل ولی‌نعمتان خود جواب‌گو باشد؛ شهروندان باید از مسئولان و خدمت‌گزاران بخواهند که خدمت کنند.

نادری گفت: امام خمینی (ره) می‌فرمود "اگر به من خدمت‌گزار بگویند بهتر است تا اینکه رهبر خطابم کنند" و در جای دیگری گفتند، "ای کاش من بسیجی بودم." سایر افراد نیز باید امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را الگوی خود قرار دهند.

وی خدمت به مردم را مایه افتخار دانست و افزود: باید در تلاش باشیم و به شهروندان خدمت‌گزاری کنیم، در این راستا مشارکت شهروندان لازم است و نباید فاصله‌ای بین مسئولان و مردم وجود داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان ادامه داد: افرادی که خود را در معرض انتخاب شهروندان قرار می‌دهند، باید ابتدا تمام شایستگی‌ها و توانایی‌های لازم را کسب کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: در تمام مشاغل، فردی که متصدی امری می‌شود، باید شرایط احراز آن و انجام مسئولیت‌های مربوط به آن شغل را داشته باشد، مردم نیز باید مراقب باشند در انتخابات مختلف از جمله انتخابات شوراها، مجلس و ریاست جمهوری، افرادی را انتخاب کنند که خدمت‌گزار باشند و به هیچ جریان و گروهی گرایش نداشته باشند و تنها برای حفظ منافع مردم تلاش کنند.

کد خبر 572602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.