آغاز عملیات ساماندهی و پیاده‌روسازی چهارباغ خواجو

مدیر منطقه۳ شهرداری اصفهان گفت: در راستای ساماندهی و پیرایش شهری خیابان چهارباغ خواجو و هم‌زمان با تکمیل پیاده‌روسازی ضلع غربی این خیابان، عملیات آواربرداری، جدول‌گذاری، زیرسازی و سنگ‌فرش ضلع شرقی این خیابان در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن اشاره به پایان عملیات عمرانی منبع تأمین آب فضای سبز خیابان مدرس، اظهار کرد: در سال گذشته این پروژه با هزینه ۴۰ میلیارد ریال به اتمام رسید و به منظور آبگیری و آبیاری، عملیات حفاری، لوله‌گذاری و نصب کلکتور شمالی جنوبی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در دست اقدام است.

وی افزود: این منبع ۵۰۰ مترمکعبی می‌تواند علاوه بر تأمین آب فضای سبز این محله در منطقه سه شهری، در مواقع بحران و کم آبی، آب فضای سبز سایر مناطق مجاور را تأمین کند.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به احداث دو پروژه دیگر در محل منبع آب خیابان مدرس، تصریح کرد: با توجه به نیازهای محله و کمبود زمین در این محدوده، عملیات احداث سرویس بهداشتی و ایستگاه بازیافت ثابت بر روی بام این منبع در دست اجرا است.

وی ضمن اشاره به پروژه پیاده‌رو سازی چهارباغ خواجو، گفت: در راستای ساماندهی و پیرایش شهری خیابان چهارباغ خواجو و همزمان با تکمیل پیاده‌روسازی ضلع غربی این خیابان، عملیات آواربرداری، جدول‌گذاری، زیرسازی و سنگ‌فرش ضلع شرقی این خیابان در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

کارگر افزود: هزینه در نظر گرفته شده برای ساماندهی پیاده‌روسازی ضلع شرقی چهارباغ خواجو مبلغ ۵۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 572403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.