برپایی۵۸۰پایگاه جمع‌آوری فطریه در میادین و محل‌های برگزاری نماز عید فطر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از استقرار۵۸۰پایگاه جمع‌آوری فطریه همزمان با عید سعید فطر در محل‌های برگزاری مراسم نماز عید فطر و میادین اصلی خبر داد و گفت: مبالغ فطریه پرداختی به کمیته امداد در کمترین زمان ممکن در اختیار نیازمندان واقعی جامعه قرار می‌گیرد.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از استقرار ۵۸۰ پایگاه جمع‌آوری فطریه همزمان با عید سعید فطر در محل‌های برگزاری مراسم نماز عید فطر و میادین اصلی خبر داد و اظهار کرد: مردم اطمینان داشته باشند مبالغ فطریه پرداختی به کمیته امداد در کمترین زمان ممکن در اختیار نیازمندان واقعی جامعه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم استان می‌توانند به صورت حضوری و غیرحضوری فطریه خود را پرداخت کنند، افزود: در همه مکان‌های برگزاری نماز عید فطر و میادین اصلی شهر، پایگاه‌های کمیته امداد مستقر و آماده دریافت فطریه مردم هستند؛ همچنین دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در ایام عید سعید فطر، نسبت به جمع‌آوری فطریه اقدام می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان برپایی این پایگاه‌ها را با مجوز پایگاه شورای زکات استان دانست و خاطرنشان کرد: براساس مصوبه شورای زکات استان، سه هزار و ۳۰۰ پایگاه مجوز جمع‌آوری زکات فطره را خواهند داشت و شهروندان می‌توانند فطریه خود را به صندوق‌های دارای مجوز واریز کنند.

وی با بیان اینکه میزان فطریه براساس نظر مراجع عظام تقلید و بر مبنای قوت غالب گندم یا برنج تعیین شده، گفت: هم‌استانی‌ها می‌توانند برای پرداخت مبلغ فطریه با استفاده از شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۴۲۹ (ویژه فطریه عام) و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۶۹۵ (ویژه فطریه سادات) همچنین برای پرداخت فطریه و کفاره خود از طریق شماره‌گیری #۰۳۱۸۸۷۷ اقدام کنند.

کد خبر 572394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.