کشورهای اسلامی با اتحاد و انسجام بیشتر مقابل توطئه‌های نظام سلطه متحد شوند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی به مناسبت عید سعید فطر خطاب به همتایان خود در کشورهای اسلامی تاکید کرد: نیاز است کشورهای اسلامی با تشریک مساعی، اتحاد و انسجام بیشتر مقابل توطئه های نظام سلطه، متحد و هم پیمان شوند.

به گزارش ایمنا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در پیامی خطاب به وزیران دفاع کشورهای اسلامی با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، تحکیم روابط، افزایش تعامل و دوستی بین نیروهای مسلح کشورهای جهان اسلام را مورد تأکید قرار داد.

در این پیام آمده است: فرا رسیدن عید سعید فطر، فرصت تجلی همبستگی و تحکیم پیوندهای اجتماعی و انسانی میان مسلمانان و یکپارچگی هر چه بیشتر در رسیدن به صلح و دوستی عمیق را به جنابعالی و کارکنان نیروهای مسلح و مردم مسلمان آن کشور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

این پیام می‌افزاید: امروز برخی از کشورهای مسلمان منطقه به علت زیاده خواهی ها و امیال شوم و سود جویانه امپریالیسم جهانی درگیر پدیده اسلام هراسی، تروریسم و دخالت‌های بیگانگان هستند که نیاز است کشورهای اسلامی با تشریک مساعی، اتحاد و انسجام بیشتر در مقابل توطئه‌های نظام سلطه، متحد و هم پیمان شوند.

امیر آشتیانی افزود: امید است برکت این عید سعید بزرگ و فرخنده، منجر همبستگی ملت‌ها و ارتقاء سطح همکاری‌های دفاعی و اقتدار و بالندگی امت‌های مسلمان شود.

وی تاکید کرد: از خداوند بزرگ برای مردم آن کشور عافیت و پیشرفت روز افزون و برای تمامی مسلمانان جهان، عزت و سربلندی مسالت دارم.

کد خبر 572318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.