۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
 شهرداری اراک از معلمان تجلیل کرد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم جمعی از مدیران شهرداری با حضور در مدارس شهر اراک ضمن تکریم مقام معلم به ادای احترام و قدردانی از معلمان این شهر پرداختند.

علیرضا شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: وظیفه همگان به ویژه در حوزه‌های فرهنگی این است که از زحمات معلمان، کادر آموزشی و تلاشگران آموزش و پرورش کشور قدردانی به عمل آورند. ما هم در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک این وظیفه را بر خود دانستیم که در مدارس به عنوان محل خدمت معلمان حاضر شویم و با تبریک این روز به مقام شامخ معلمان ادای احترام کنیم.

وی افزود: همراه با جمعی از مدیران شهرداری در تعدادی از مدارس در نقاط حاشیه و کم‌برخوردار شهر و با کمک مدیران این مدارس توانستیم مراسمی را برای تکریم مقام معلم ترتیب دهیم و با اهدای شاخه‌های گل و کتاب به آموزگاران اراک از زحماتشان قدردانی کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک با تاکید بر اهمیت امر آموزش و دانش اندوزی ادامه داد: در این مراسم در راستای تشویق و ترغیب به علم آموزی از دانش‌آموزان نمونه این مدارس نیز با اهدای لوح تقدیر شد.

شعبانی خاطرنشان کرد: برنامه‌ای مشترک نیز با حوزه مقاومت بسیج شهید هاشمی سنجانی انجام شد که در پی آن در تعدادی از مدارس منطقه سنجان حضور پیدا کردیم و با همکاری نهادهای بسیج و سپاه به قدردانی از معلمان این مدارس پرداختیم.

کد خبر 572215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.