در برنامه‌های روز شهرکرد ترویج فرهنگ ایثار مغفول مانده است

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: در برنامه‌های روز شهرکرد، ترویج فرهنگ ایثار مغفول مانده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاتی امروز -یکشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه- در جلسه هماهنگی برنامه‌های نکوداشت روز شهرکرد که با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه‌های مختلف، اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی مواقع حتی رسانه ملی مرکز استان را با سایر استان‌ها به اشتباه معرفی می‌کنند؛ بنابراین نیاز است که مرکز استان به خوبی به سایر استان‌ها معرفی شود.

وی با بیان اینکه در برنامه‌های روز شهرکرد ترویج فرهنگ ایثار مغفول مانده است، گفت: در برگزاری برنامه‌های روز شهرکرد نباید از جایگاه مردم غافل ماند و از ظرفیت آن‌ها برای اجرای برنامه‌ها بهره گرفته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد اضافه کرد: در برنامه‌های روز شهرکرد ترویج فرهنگ ایثار مغفول مانده و سرداران و مفاخر و مشاهیر شهر نیز معرفی شوند.

عبدلعلی ارژنگ، فرماندار شهرستان شهرکرد نیز در این جلسه، اظهار کرد: در روز شهرکرد باید تمام اقدامات و فعالیت‌هایی که در دستگاه‌های مختلف برای شهرکرد انجام شده و اقداماتی که قرار است طی یک سال آینده انجام شود، اعلام خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌هایی که در روز شهرکرد اجرا می‌شود، نباید مقطعی باشد؛ بلکه باید کارهایی ماندگار انجام شود تا در چند سال آینده بتوان به خوبی از این اقدامات یاد کرد.

فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به اینکه محتوای برنامه‌ها باید تقویت شود، تصریح کرد: رویکرد امسال نکوداشت روز شهرکرد باید متفاوت‌تر از سال‌های گذشته باشد و تمام دستگاه‌ها با وفاق و همدلی برای اجرای برنامه‌ها به کمک شهرداری بیایند.

کد خبر 572105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.