برگزاری رویداد هفته فرهنگی اصفهان از ۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به همزمانی هفته اصفهان با لیالی قدر، برگزاری رویدادهای این هفته از سیزدهم تا نوزدهم اردیبهشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه_ در نطق پیش از دستور چهلمین جلسه علنی شورای شهر با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، اظهار کرد: امیدواریم آنچه در ماه رمضان از لطف خداوند به ما رسید را قدر بدانیم و تا رمضان آینده آن را با خود همراه داشته باشیم.

وی با اشاره به روز شوراها، افزود: مسئولیتی سنگین از سوی مردم بر عهده شورای اسلامی شهر گذاشته شده است و امیدواریم از عهده انجام آن به خوبی برآییم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص روز ملی خلیج فارس، گفت: این روز، مناسبتی بزرگ و قابل توجه است که باید آن را به خوبی گرامی داشت.

وی با اشاره به روز کارگر، خاطرنشان کرد: کارگران مدیریت شهری با تلاش شبانه روزی، شهری زیبا و سرسبز را برای همه رقم می‌زنند و باید از آن‌ها تقدیر و تشکر کنیم؛ امیدواریم در حمایت از آن‌ها بتوانیم کوشا باشیم.

نورصالحی با گرامیداشت روز معلم، اظهار کرد: امیدوارم تلاش معلمان برای پرورش جوانان برومند و انقلابی ماجور باشد.

وی با اشاره به هفته نکوداشت اصفهان، گفت: با توجه به هم‌زمانی هفته اصفهان با لیالی قدر برگزاری رویدادهای این هفته از سیزدهم تا نوزدهم اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد خبر 572103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.