آمادگی شهرداری برای کمک به فعالیت‌های فرهنگی مردم‌نهاد

مسئول میز فرهنگ شهرداری اصفهان با بیان اینکه رویکرد شهرداری در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی حمایت از گروه‌ها و فعالیت‌های مردمی است است، گفت: شهرداری آمادگی دارد در کنار مجموعه‌های مردمی به گسترش فعالیت‌های فرهنگی در شهر کمک کند.

سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از رویکردهای شورای اسلامی شهر در انتخاب شهردار انتخاب فردی بوده که رویکرد فرهنگی داشته باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرداری مسئولیت‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و شهرسازی برعهده دارد؛ انتخاب شهرداری با دیدگاه فرهنگی به این معناست که حتی در شهرسازی و حوزه‌های عمرانی نیز نگاه مدیریت شهری فرهنگی است.

مسئول میز فرهنگ در شهرداری اصفهان با بیان اینکه هدف شهردار اصفهان جاری شدن فرهنگ در بدنه شهرداری و تبدیل فعالیت‌های فرهنگی به فرآیندهای فرهنگی بوده است، گفت: در همین راستا میز فرهنگ در شهرداری ایجاد شد که همه فعالیت‌های فرهنگی شهرداری در آن بررسی و رصد می‌شود.

سلطان‌آقایی اضافه کرد: با بهبود وضعیت کرونا در کشور و شهر اصفهان، فعالیت‌های فرهنگی مجدداً رونق گرفت و در ماه مبارک رمضان نیز فعالیت‌های فرهنگی قابل توجهی انجام شد که بخش بیشتری از آن مردمی است.

وی ادامه داد: نمایشگاه قرآن و عترت نیز با همراهی مجموعه‌های مردمی تشکیل شده است. رویکرد شهرداری در برگزاری فعالیت‌هایی از این دست حمایت از گروه‌ها و فعالیت‌های مردمی است. این رویکرد در همه زمینه‌ها وجود داشته و شهرداری آمادگی دارد در کنار مجموعه‌های مردمی به گسترش فعالیت‌های فرهنگی در شهر کمک کند.

مسئول میز فرهنگ شهرداری اصفهان گفت: برگزاری محافل قرآنی در سطح شهر، برنامه چهارباغ، نمایشگاه قرآن و عترت و برگزاری محافل قرآنی در باغ غدیر از جمله فعالیت‌هایی است که شهرداری در ماه مبارک رمضان در سطح شهر انجام داده است.

وی ادامه داد: لازم است کیفیت نمایشگاه قرآن و عترت افزایش یابد تا مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان که جذابیت‌های بصری در سایر جایگاه‌ها برای آنها فراهم است به این نمایشگاه جذب شوند.

کد خبر 572062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.