بارش کم‌سابقه باران در سپاهانشهر اصفهان

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان از بارش کم‌سابقه باران در منطقه سپاهانشهر در بعد از ظهر امروز (شنبه) خبر داد و گفت: عصر امروز شاهد بارش یکباره باران در منطقه سپاهانشهر بودیم؛ به طوری که طی حدود ۱۵ دقیقه، حجم قابل توجهی از روان‌آب‌ها در این منطقه سرازیر شد.

به گزارش ایمنا، مهدی بقایی اظهار کرد: نیروهای عملیاتی خدمات شهری شهرداری اصفهان، برای رفع مشکلات ناشی از این بارش که منجر به سرریز شدن آب در بزرگراه و خیابان شیخ صدوق شده بود، فوراً در محل حاضر شده و به هدایت آب‌های سطحی پرداختند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه از انسداد معابر پیشگیری به عمل آمد، اما به دلیل حجم زیاد آب، برخی از اتومبیل‌ها ناگزیر به توقف شدند تا دچار سانحه‌ای نشوند.

بقایی ادامه داد: بنابر گزارش واحدهای عملیاتی، حدود ۶۰ خانه در منطقه سپاهانشهر، هزار جریب و شیخ صدوق دچار آبگرفتگی شده که تا این لحظه مشکل ۴۰ خانه از سوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان برطرف شده و سایر موارد نیز در دست اقدام است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: در حال حاضر، ترافیک در منطقه سپاهانشهر کمی سنگین است و مأموران مدیریت شهری با کمک بی‌دریغ پلیس راهور در حال عادی سازی شرایط و رفع کامل مشکل هستند.

کد خبر 572045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.