کارگران سرمایه‌های ملت هستند

شهردار بندرعباس با بیان اینکه کارگران سرمایه‌های یک ملت و مولد حرکت‌های مؤثر و مفید در جامعه هستند، گفت: در جامعه بدون کارگر قطعاً امکان هیچ توسعه و رشدی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی امروز _شنبه دهم اردیبهشت‌ماه_ با تبریک روز جهانی کار و کارگر، روز ملی خلیج فارس و همچنین نهم اردیبهشت‌ماه روز شوراها، در آئین تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس، اظهار کرد: جایگاه کارگران در مجموعه شهرداری برای من و همکارانم همواره مهم و قابل تکریم است؛ شهرداری بندرعباس بواسطه حضور و تلاش ارزشمند کارگران در تمام فعالیت‌ها سربلند و پیروز است.

وی افزود: صیانت از کارگران یک وظیفه مهم است که امروز بر دوش همه ما گذاشته شده است، لذا بارها به مدیران و مسئولان مناطق همچنین سازمان‌ها تاکید شده که همه توان را به کار بگیرید تا کارگری ناراضی نباشند.

شهردار بندرعباس ادامه داد: اختصاص یک روز به کارگران بیشتر به لحاظ تشریفات و تعظیم است، ما هر روز را متعلق به کارگران می‌دانیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با تلاش و همراهی همدیگر همواره مجموعه شهرداری در مسیر رشد و تعالی و ترقی قرار گیرد و قطعاً با وجود کارگران زحمتکش، شهر همیشه در جنب جوش و تکاپو خواهد بود و مسیر توسعه شهر هموار تر از دیروز خواهد شد.

کد خبر 572016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.