ادامه فعالیت سامانه بارشی تا دوشنبه در اصفهان/کاهش دو تا پنج درجه‌ای دمای هوا

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ادامه فعالیت سامانه بارشی تا روز دوشنبه بر روی استان خبر داد و گفت: دمای هوا نیز در اکثر مناطق دو تا پنج درجه کاهش می‌یابد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده فعالیت سامانه بارشی تا پایان روز دوشنبه بر روی استان است و در این مدت وضعیت جوی در اکثر مناطق به شکل قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید، رگبار پراکنده بهاری و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

وی از کاهش دو تا پنج درجه‌ای دمای هوا در اکثر مناطق استان طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد و افزود: خوروبیابانک با دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و شهرستان بویین و میاندشت با دمای یک درجه بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های را ۲۰ درجه اعلام کرد و گفت: کمینه دمای صبح فردا نیز به ۱۱ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

آقایی با اشاره به ثبت ۱۳.۷ میلیمتر بارش در ورزنه طی شبانه‌روز گذشته خاطرنشان کرد: در سمیرم ۹.۶ میلی‌متر، نائین ۲.۶ میلی‌متر، گلپایگان ۲.۱ میلی‌متر، فریدون‌شهر ۱.۵ میلی‌متر، زواره ۱.۷ میلی‌متر، زرین‌شهر ۱.۵، دهاقان ۴.۴ میلی‌متر، خوانسار ۱.۲، اردستان ۲.۶ میلی‌متر بارش ثبت شد.

وی افزود: برای امروز و فردا در مناطق مستعد مثل شمال و شرق احتمال رگبار و رعدوبرق و جاری شدن روان‌آب وجود دارد.

کد خبر 571983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.